اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202459
تاریخ انتشار: 1397/02/06 17:31
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
دکتر ایلامی گفت: ۱۱ پزشک عمومی در سیستم دولتی، ۲ دندانپزشک، ۲ داروساز و ۲ متخصص در شهرستان بهمئی داریم که با توجه به وضعیت جمعیتی نسبت بدی نیست.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان از بهمئی، روز پنج شنبه دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راس معاونین و مدیران کل استانی وارد شهرستان بهمئی شد


بیمارستان لیکک تا پایان مهرماه ۹۷ به بهره برداری می رسد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد که در معیت استاندار بود طی سخنانی اظهار داشت: پروژه ی بیمارستان با ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی،  قول داده شد که تا پایان مهرماه ۹۷ به بهره برداری برسد، ما هم تلاش می‌کنیم با پیگیری و سرکشی از این پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.
وی گفت: تامین تجهیزات بیمارستان هم متناسب با شروع کار پیشرفت خوبی داشته باشد.
تأمین نیروی متخصص و نگهداشت آنها در بهمئی کار بسیار دشواری می باشد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه  داد: مهمترین موضوع در بحث بیمارستان تأمین نیروی متخصص و نگهداشت آنها است که کار بسیار دشواری می باشد که بحث امکانات رفاهی و اسکان آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، که از مسئولین شورای شهر انتظار داریم که این موضوع را در نظر داشته باشند و برای ساخت مکان مورد نظر برای آنها اقدامات مناسب را انجام دهند.
 17 پزشک، دندانپزشک و دارو ساز در شهرستان بهمئی مشغول بکارند
دکتر ایلامی افزودند: ۱۱ پزشک عمومی در سیستم دولتی، ۲ دندانپزشک، ۲ داروساز و ۲ متخصص در شهرستان بهمئی داریم که با توجه به وضعیت جمعیتی نسبت بدی نیست.
از ۵۵ پروژه ی بهداشتی در کل استان ۴ پروژه در شهرستان بهمئی در حال اجراست
 دکتر ایلامی در ادامه گفت: ۵۵ پروژه ی بهداشتی در کل استان تعریف کردیم که سهم شهرستان بهمئی ۴ پروژه که دو تای آنها در هفته سلامت با حضور معاون دانشگاه افتتاح گردید. همچنین مرکز جامع سلامت روستایی کت با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی که امیدواریم در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسانیم و  پروژه پایگاه بهداشتی شماره ۱ شهر لیکک، که این پروژه با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی امیدواریم در دهه ی فجر امسال هم آن را افتتاح کنیم.



کانال تلگرام عصر جهان


س..
|
Iran
|
1397/02/09 01:22
  +0

  -0
پاسخ
خدا کنه زودتر راه بیفته نیروهای بومی بگیرن

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*