اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202460
تاریخ انتشار: 1397/02/06 21:33
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد:
مهندس راهزادی گفت: براساس برنامه ریزی برق منطقه ای خوزستان فاز اول ایستگاه برق لیکک سال ۹۸ به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان از بهمئی، روز پنج شنبه دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راس معاونین و مدیران کل استانی وارد شهرستان بهمئی شد


تا سال ۸۹-۸۸ با یک خط تک مداره برق شهرستان بهمئی از بهبهان تامین می شد
مهندس داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد که در معیت استاندار حضور داشت اظهار نمودند: شهرستان بهمئی تا سال ۸۹-۸۸ با یک خط تک مداره از شهرستان بهبهان که حدود ۴۰ کیلومتر تا سه راهی امیر حاضر و بعد از آن ۴۰ کیلومتر دیگر که جمعا حدود ۸۰-۷۰ کیلومتر با یک خط تک مداره وارد شهرستان می شد و کل برق شهرستان را تزریق می کرد.
 در سال ۸۹ با فشاری که شرکت توزیع به برق منطقه‌ای خوزستان آورد یک ایستگاه موقت در سه راهی امیر حاضر با زمین اجاره ای که شرکت توزیع اجاره ی ۱۰ ساله کرد و آن را در اختیار برق منطقه ای گذاشت احداث کردند.
وی گفت: در سال ۹۰ و ۹۱ با بالارفتن مصرف برق ترانس دوم را در سه راه امیرحاضر ایجاد کردیم و در سال ۹۱ یک خط دو مداره با فاصله ۴۵ کیلومتر توسط شرکت توزیع احداث و منجر به این شد که در سال ۹۳ سه خط تک مداره این شهرستان را تغذیه کند.


فاز اول ایستگاه برق لیکک سال ۹۸ به بهره برداری می رسد
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ادامه داد: در این سال ها طرح احداث ایستگاه لیکک که زمین آن توسط برق منطقه ای خوزستان تملک شده و دیوارکشی آن انجام، شبکه ی آن که از ایستگاه ۲۳۰ ولت ارجان بهبهان تا همین ایستگاه مورد نظر فنداسیون پایه های آن هم احداث شده و در ادامه به دلایل قانونی انجام این کار به پیمانکار واگذار شده بود و از سوی دیگر امکان فسخ قرارداد توسط برق منطقه ای خوزستان وجود نداشت
وی گفت: در سال۹۶ با فشاری که مجموعه ی شرکت توزیع آورد فسخ قرارداد انجام شده و الان احداث شبکه روی فاز اولیه لیکک به مرحله واگذاری به پیمانکار رسیده است.
مهندس راهزادی گفت: چیزی را که برق منطقه ای خوزستان برنامه ریزی کرده، فاز اول این ایستگاه در سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.
کل فروش انرژی در سال ۹۶ در شهرستان بهمئی ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود
مدیر عامل توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد  در جواب صحبت امام جمعه شهرستان بهمئی که فرمود، اگر ۵۰ درصد از پولی که از مردم گرفته می‌شود صرف زیرساخت‌های برق شود گفت: با وجود اینکه نرم مصرف برق در تمام کشور ۵ درصد است ولی در شهرستان بهمئی این نرم ۱۲ درصد می باشد، کل فروش انرژی در سال ۹۶ در این شهرستان ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون آن هنوز به وسیله ی مردم واریز نشده است، در صورتی که ۱۸ میلیارد تومان از سال ۹۲ تا الان هزینه ی زیرساخت های شبکه های توزیع شده که با احتساب ایستگاه موقتی که در سه راهی امیر حاضر است که این خود بالای ۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.
وی در پایان گفت: با تلاشی که استاندار محترم و قولی که شرکت برق منطقه ای خوزستان داده،امیدواریم که مشکل برق شهرستان حل گردد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*