اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202483
تاریخ انتشار: 1397/02/07 16:13
حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت: از بکارگیری کارگران غیرقانونی و اتباع بیگانه در شهرستان باشت انتقاد، و خواستار ورود دستگاه های متولی جهت برخورد با این موضوع شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان از باشت، حجت الاسلام عبودی در خطبه های این هفته نماز جمعه باشت با تبریک روز ولادت حضرت علی اکبر «ع» و روز جوان اظهار داشت: حضرت علی اکبر «ع» شبیه ترین به پیامبر اکرم «ص» بودند و هر کس می خواهد در دنیا سعادتمند شود باید ایشان را الگو خود قرار دهد.
وی در ادامه با اشاره به مناسبت های پیش رو، با تبریک روز کار و کارگر به جامعه کارگری، ابراز داشت: کار در اسلام از قداست ویژه ای برخوردار است و بر اساس روایات هر کس برای کسب روزی حلال و گذراندن زندگی خانواده خود تلاش نماید عبادت کرده است.
حجت الاسلام عبودی با اشاره به مظلومیت قشر کارگر تصریح کرد: باید به این قشر توجه ویژه ای شود و بهترین توجه و حمایت از آنها حمایت از کالای ایرانی در سال جدید است.
وی افزود: باید به تولیدکنندگان جهت تولید جنس باکیفیت کمک کرد.
امام جمعه باشت با انتقاد از رویه برخی از مسئولان، بی عرضگی آنان را مشکل عدم توسعه دانست و افزود: مرفه نشین شدن مدیران و مسئولان یکی از دلایل عقب ماندگی است و این کشور مدیر جهادی نیاز دارد.
حجت الاسلام عبودی با انتقاد از سخنان برخی مسئولین، ابراز داشت: امروزه شاهد هستیم برخی از مسئولین همراه با دشمن به نیروهای مسلح و انقلابی همانند سپاه می تازند و طعنه می زنند.
وی بیان داشت: مسئولی که غربزده است ، بی عرضه است و نمی تواند کار کند و تا این بی عرضگی برطرف نشود مشکل کار و کارگر حل شدنی نیست.
امام جمعه باشت به وظایف عموم مردم در این زمینه اشاره کرد و گفت: بخشی از این مسئولیت به مردم بر می گردد تا در ایام انتخابات مدیران انقلابی را انتخاب کنند و به وعده های بی ارزش مانند آزادی که همان ولنگاری است و برگزاری کنسرت ها دلخوش نباشیم.
حجت الاسلام عبودی در ادامه از بکارگیری کارگران غیرقانونی و اتباع بیگانه در شهرستان باشت نیز انتقاد و خواستار ورود دستگاه های متولی جهت برخورد با این موضوع شد.
وی در ادامه به مناسبت بزرگداشت روز معلم و شهادت استاد مطهری اشاره کرد و گفت: شهید مطهری ایدئولوژی اصیل اسلامی با هدف روشنگری اقشار مختلف جامعه را ارائه داد و در کتاب های او بخشی از اسلام اصیل را در برابر گروه های منحرف مانند گروهک فرقان هم با قلم و هم با بیان، اشاره شده است.
حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: شهید مطهری هم در مقابل روشنفکران غربزده ایستاد و هم مقابل نهال های متحجر که اسلام خشک را ترویج می دادند مقاومت کرد.
وی در ادامه به مقام معلم اشاره کرد و گفت: تعلیم و تعلم از جایگاه ویژه ای در اسلام برخوردار است و حفظ حرمت معلم بر همه واجب است و مسئولین نیز باید از نظر مالی و معیشتی این قشر را حمایت نمایند.
امام جمعه باشت در پایان با تبریک روز شورا از اعضای شوراها خواست که تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات مردم  بگذارند.
خبرنگار/فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*