اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202490
تاریخ انتشار: 1397/02/08 13:18
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
دکتر احمدی در مورد مشکلات زمین های شهر لیکک گفت: هفته ی گذشته به طور ویژه بحث زمین‌ها را با وزیر مطرح کردم و وزیر قول دادند که از طریق سازمان ملی زمین و مسکن مجوزهای لازم را بگیرند.این قول را می دهیم که با کمترین هزینه موضوع مشکلات زمین ها را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصرجهان از بهمئی، دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به شهرستان بهمئی سفر نموده بود پس بازدید از چند پروژه عمرانی در جلسه شورای اداری که در محل مسجد صاحب الزمان"عج" تشکیل گردید حضور یافتند


دکتر احمدی پس از استماع سخنان فرماندار، امام جمعه، روسای شوراهای شهر و بخش و پاسخ های مدیران کل استانی اظهار داشتند: انشاء الله در جهت انتقال آب کشاورزی در کنار آب شرب به شهرستان بهمئی تلاش جدی به خرج می دهیم تا بتوانیم در این زمینه هم از مزایای آب بهره‌مند شویم.
ایشان ادامه دادند: نکته ای که بسیار برای بنده حائز اهمیت می باشد، مطالبات شما مردم است.



وزیر قول داند که مشکل زمین های شهر لیکک حل می شود
دکتر احمدی در مورد مشکلات زمین های شهر لیکک گفت: هفته ی گذشته به طور ویژه بحث زمین‌ها را با وزیر مطرح کردم و وزیر قول دادند که از طریق سازمان ملی زمین و مسکن مجوزهای لازم را بگیرند.این قول را می دهیم که با کمترین هزینه موضوع مشکلات زمین ها را حل کنیم.


مجوز 2 نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی برای استان گرفتیم
دکتر احمدی در مورد بحث برق عنوان نمودند: متأسفانه در مبحث زیر ساخت‌های برق در گذشته به این استان توجهی نشده است، اما الحمدلله در این ۶ ماه با پیگیری‌های جدی مجوز 2 نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی برای استان را یکی از آنها را در دهدشت تقریباً نهایی و کلنگ‌زنی کردیم و در هفته آینده پیمانکار و سرمایه‌گذار شروع به کار می‌کنند و نیروگاه دوم در گچساران که این دو نیروگاه در پیک خودشان می‌توانند برابر کل مصرف موجود استان برق تولید کنند.


روند اجرای پروژه بیمارستان لیکک کند است
وی در مورد پروژه ی بیمارستان لیکک گفت:  پروژه بیمارستان برعکس بقیه پروژه های ما که پول نداشتند و بیشتر کار کردند، این پروژه پول بوده ولی در حد انتظار ما کار نشده است. امیدواریم که با کیفیت خوبی که کار دارد کمیت آن هم سرعت خوبی پیدا کند.


احمدی در مورد روستاها گفت: در بخش روستاها که مشکلاتی دارند جلساتی را با بنیاد مسکن، آب روستایی مدیریت روستایی استانداری و سایر دستگاه‌هایی که خدمات روستایی انجام میدهند داشتیم که انشالله این موضوع را هم جدی دنبال خواهیم کرد.


شهرداری لیکک را به نسبت سال های قبل بیشتر تقویت می‌کنیم
 بحث شهرداری ها  علی الخصوص شهرداری لیکک برای ما بسیار حائز اهمیت است. انشالله امسال نسبت به سالهای گذشته شورا و شهردار شهر را بیشتر تقویت می‌کنیم تا در خدمت رسانی به شما خدمات بیشتری را بدهند.


هفته آینده با مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص مسائل ورزش شهرستان بهمئی جلسه می‌گذارم و از ایشان توضیح می خواهم
احمدی در بخش مسائل ورزشی گفت: در بحث مسائل ورزشی شهرستان در هفته آینده با مدیرکل ورزش و جوانان جلسه می‌گذارم و از ایشان توضیح می خواهم خواست که در درجه اول فضاهای ورزشی موجود مانند استخر و سالن های سرپوشیده از نظر سیستم های سرمایشی و گرمایشی آنها را تقویت بکند و اگر پروژه هایی در دست اجرا است حتماً باید به صورت ویژه شهرستان را در اولویت قرار دهد.


شهرستان بهمئی به دلیل عِرقی که به انقلاب و کشور دارند از اولویت‌های ما است
استاندار ادامه داد: هیچگاه فاصله مکانی باعث نخواهد شد که قلب ما را از شما جدا کنیم. بنده خدا را شاهد و ناظر میگیرم به همان اندازه که در یاسوج که محل سکونت بنده است و به آن توجه دارم پیگیر مسائل شما هم هستم. این شهرستان به دلیل اعرقی که به انقلاب و کشور داشتید از اولویت‌های ما است.


آمدن مدیرکل ها به شهرستان ها نباید نمایشی باشد
 از مدیرکل دفترم خواستم برنامه سفر مدیران کل را بدون خودم ماه به ماه به من گزارش دهد و از فرمانداران می‌خواهم که حضور مدیران کل در این شهرستان صرفا فقط زمانی که بنده هستم نباشد. البته آمدن آنها نمایشی هم نباشد و فقط بیایند و ناهاری بخورند و با مقداری گپ و گفت برگردند. بلکه بیایند گزارش دهند و مشکلات را ببینند و اگر مشکلات در حوزه خودشان یا سازمان خودشان حل شدنی نیست  به بنده بگویند  تا بین دستگاهی مشکلات را حل کنم.
وی ادامه داد: ما آن مدیری را می خواهیم که این عِرق را داشته باشد و بدون استاندار در گرمای تابستان بگوید در گرما هم به خاطر مردم در بهمئی حضور می یابم تا مشکلات مردم را حل نمایم
احمدی افزود: گرمسیر و سردسیر، چپ و راست، بالا و پایین چیزهایی است که ذهن ما ساخته است. آن چیزی که نظام جمهوری اسلامی و امام راحل دنبالش بود اعطای فرصت برابر به همه آحاد ملت بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از همه کسانی که عشق پیشرفت شما در وجودشان است را با آغوش گرم می‌ پذیرم و بازوی آنها را می بوسم و خوشحال می شوم فرزند این استان دغدغه ی شما را داشته باشد.
احمدی ادامه داد: دَرِ اتاق من اگر به روی دیگران باز نیست به روی نخبگان و فرزندان دلسوز این استان باز است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد. اما نخبگان ما هم باید تلاش کنند که همدل و همصدا برای پیشرفت این استان تلاش کنیم.
ایشان در پایان صحبت‌های خود فرمود: به فضل خدای متعال امیدوار به آینده کشور و امیدوار به آینده این استان باشید.
خبرنگار/سیروس بزمی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*