اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202491
تاریخ انتشار: 1397/02/09 00:44
وزیر بهداشت: از کاستیها و کمبودهای موجود عذرخواهی می کنیم. اگر منصفانه بخواهیم نگاه کنیم، توانمندی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سایر دانشکده های علوم پزشکی استان خوزستان در حال ارتقا است

عصرجهان- دکتر  سید حسن قاضی‌زاده هاشمی امشب (هشتم اردیبهشت‌ماه) در حاشیه افتتاح پروژه بازسازی و توسعه بال شمالی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با توجه به شیوع بیماری‌های پوستی ناشی از ریزگردها در منطقه، بین نهادهای دولتی برای مبارزه و جلوگیری از شیوع این بیماری‌ها هم افزایی وجود دارد، گفت: آن بخشی که به ریزگردها و تغییر اقلیم و در مجموع مسائل زیست محیطی که مسائل کلانی است، مربوط می‌شود، توسط استاندار خوزستان و از طریق ارتباط مستقیم با شخص رئیس جمهور و معاونان رئیس‌جمهور در حال پیگیری است. ما نیز در بخش خدمات درمانی نهایت سعی خود را در این زمینه به کار می‌گیریم.
وزیر بهداشت ادامه داد: البته از کاستیها و کمبودهای موجود عذرخواهی می کنیم. اگر منصفانه بخواهیم نگاه کنیم، توانمندی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سایر دانشکده های علوم  پزشکی استان خوزستان در حال ارتقا است و همه کمک می‌کنند که قابل تقدیر است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*