اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202520
تاریخ انتشار: 1397/02/10 14:07
از آقای باقری مدیرکل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار نداشتم به خاطر کار شخصی خودش، مسائل اداره را تحت الشعاع خود قرار دهد.

عصرجهان-رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد با امضاء محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولیتش کنار گذاشته شد.

محمد حسین‌زاده رئیس معزورییس معزول میراث فرهنگی بویراحمد در گفت‌وگویی به دلیل عزل خود از این مسوولیت پرداخت و با اشاره به اینکه فرماندار این شهرستان اعلام کرده آقای حسین زاده خط قرمز ما است، اظهار کرد: آقای نظری معاون سیاسی استاندار از عزل ما بشدت نگران هستند.

حسین‌زاده با تشریح عملکرد دوران سه ساله مدیریت خود تاکید کرد که مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد چون فکر می‌کرد وی (مدیر میراث بویراحمد) مدیرکل می‌شود وی را بدون اطلاع قبلی عزل کرده و داماد خود را در این مسولیت منصوب کرده است.

وی گفت: آقای مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد چون می‌ترسید من مدیرکل شوم، بدون اطلاع و رضایت فرماندار و نماینده بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ساعاتی پیش مرا عزل و داماد خود را به ریاست میراث فرهنگی این شهرستان منصوب کرد.

وی با بیان اینکه در سه ساله گذشته مدیر نمونه شهرستان بویراحمد بوده و از سویی در سازمان‌میراث نیز از مدیران نمونه بوده است، اظهارداشت: عملکردی که ما در بویراحمد داشته‌ایم در کشور هم نداشته‌ایم.

رییس معزول میراث فرهنگی بویراحمد با تاکید براینکه مدیرکل میراث به خاطر ترس از اینکه من جایگزین وی شوم مرا عزل کرد، یادآورشد: ما از محل‌های مختلف برای میراث فرهنگی اعتبارات جذب می‌کردیم اما آقایان این اعتبارات را جاهای دیگر هزینه می‌کردند.

حسین زاده گفت: بیشترین بحث‌های ما با ایشان در جلسات راجع به اعتبارات بود و مثلاً اعتبارات حوزه صنایع جاهای دیگر هزینه شده است.

وی افزود: اعتباراتی برای چاپ کتابچه بویراحمد با زحمات زیاد می‌گرفتیم اما الان آن اعتبارات در جاهای دیگر هزینه شده است.

رئیس سابق میراث فرهنگی بویراحمد با اشاره به اینکه فرماندار این شهرستان اعلام کرده آقای حسین زاده خط قرمز ما است، اظهارداشت: آقای نظری معاون سیاسی استاندار از عزل ما بشدت نگران هستند.

ضوی با بیان اینکه باقری مدیرکل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، داماد خود را در مسوولیت میراث فرهنگی بویراحمد منصوب کرده است، اظهارداشت: به‌هرحال سیاست همین است.

رییس معزول میراث فرهنگی بویراحمد افزود: تا ساعت ۱۱ امروز در دهستان کاکان درحال تحویل گرفتن زمین برای اجرای پروژه‌هایمان بودیم.

حسین زاده از نگرانی و مخالفت غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد در مجلس شورای اسلامی برای عزل خود خبرداد و تصریح کرد: بسیاری از سیاسیون خواستار ابقای ما بودند و از موضوع عزل ما بشدت نگران هستند.

وی گفت: در میراث فرهنگی بویراحمد در زمان شروع مسوولیت ما یعنی سه سال پیش، تعداد کارگاههای تولیدی سه کارگاه بود اما الان به ۷۰ کارگاه رسیده است.

رییس سابق میراث فرهنگی بویراحمد از راه اندازی بزرگترین پارک اسکان با همکاری شهرداری یاسوج خبرداد و یادآورشد: تمامی کارهای که انجام دادیم به خاطر آبروی بویراحمد بود.

حسین زاده گفت: از آقای باقری مدیرکل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار نداشتم به خاطر کار شخصی خودش، مسائل اداره را تحت الشعاع خود قرار دهد.

وی افزود: آقای باقری داماد خود را در ریاست جدید میراث فرهنگی بویراحمد منصوب کرده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*