اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202594
تاریخ انتشار: 1397/02/14 20:37
حجة الاسلام عبودی: فتنه جدید اروپایی آمریکایی در راه است ومن طلبه ام و دیپلمات نیستم اما بد نیست نصیحت ما را گوش کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، نماز عبادی سیاسی جمعه باشت به امامت حجة الاسلام والمسلمین عبودی امام جمعه باشت برگزار شد.
نماز جمعه باشت به حجة الاسلام والمسلمین عبودی امام جمعه و باحضور اقشار مختلف مردم در مسجدالنبی این شهر محل برگزاری نماز جمعه برگزار شد .
حجة الاسلام والمسلمین عبودی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهی از آنها خواست تا دستورات الهی را اجرا و به آن عمل نمایند .
خطیب جمعه باشت ضمن تبریک روز شورا اظهار داشت: شوراهای اسلامی باید مفصل تر گزارش کار خود رابه مردم ارائه نمایند و کارهای عمومی در دید مردم هست و پنهان نیست و کارهای شهرداری و شورای اسلامی چیزی نیست که پنهان شود و از سهم خودم از همه عزیزان که در دوره های قبل شورا و در حال حاضر و شهرداران قبل و شهردار فعلی که زحمات زیادی برای مردم کشیده اند تشکر وقدردانی میکنم ،(بخصوص شورا و شهردار جدید)و خیلی از پروژها را از نزدیک رفتم و در جریان هستم و بازدید کردم ،حرکت های خوبی آغاز شده و جای تقدیر داره و از شهردار محترم و همراهی مردم و شورای اسلامی شهر باشت تشکر میکنم ، که اگر مردم همراهی نمیکردند خیلی از این پروژه ها عملی نمیشد ، و به لطف خدا کارهای خوبی در باشت شروع شده و تا چند ماه آینده یک تحول خوبی در شهر ایجاد خواهد شد ،خصوصا پارک تپه ای و جنب گلزار مطهر شهدای گمنام که یکی از پارک های بی نظیر منطقه و استان دراین مکان خواهد بود ،گلزار مطهر شهدای شهر باشت کار اجرایی آن تا مدتی دیگر برای کارهای فرهنگی آغاز میشود که از فرماندارمحترم باشت جهت تخصیص اعتبار تشکر میکنم ، و شهردار و شورا بناست این کار مهم را اجرایی کنند ،بازگشایی معابر خیابان ها ،تعریض جاده ها،آسفالت ، زیر سازی معابر،فضای سبز ، که از طرف شهرداری در حال انجام است قابل تقدیر است و شورای شهر همدلی را حفظ کنند تا در کنار این همدلی برای مردم بیشتر کار کنند و رضایت مردم بالاتراز همه چیز است.
حجة الاسلام والمسلمین عبودی گفت: 22 اردیبهشت را منتظر ترامپ هستیم ببینیم برجام تایید میشود یا نه ، ،و یکی از مصوبات ضعیف دستگاه دیپلماسی بود که این ننگ را برای ما پذیرفتند وهرسه ماه یکبار منتظر آمریکا باشیم و بسیار از این مصوبه ناراحتیم ،ما یک کشور قدرتمند ،باعزت و قوی هستیم نباید ذلیلانه منتظر ترامپ باشیم و ضعف دستگاه دیپلماسی ماست ،متاسفانه دیدگاههای غرب گرایانه نتیجه ای بیش از این ندارد.
وی گفت: فتنه جدید اروپایی آمریکایی در راه است ومن طلبه ام و دیپلمات نیستم اما بد نیست نصیحت ما را گوش کنند ،ما نباید دنبال مذاکرات جدید و موشکی باشیم و دولت چهار سال وقت خود را روی برجام گذاشت ،و در بحث دفاعی و موشکی کوتاه نخواهیم آمد و دولت در گوش خود کند ،و جای این حرفها نیست و دولت اگر بخواهد در بحث توان موشکی ما، با آمریکا و اروپایی ها بخواهد مذاکره کند ،حتما بامشت محکم ملت روبرو خواهد شد و اگر هم برجام از بین برود ما ضرر نمیکنیم.
امام جمعه باشت اظهار داشت : دولت چهار سال با برجام رای جمع کرد و رای هم برد و دیگه بس است ، و این قدر منافع کشور را از دست ندهید و بعضی آقایان که تا دیروز برای دولت یقه پاره میکردند حالا خودشون را ازدولت جدا میکنند و به دولت انتقاد میکنند حتی کسانی که قرار بود با این دولت به جهنم بروند. و باید بدانند کسانی که این دولت را حمایت کردند وهمراهش بودند باید این نتیجه را ببینند و شانه خالی نکنند و ما روی این اصرار داریم.
امام جمعه باشت گفت: رهبر هرچه فریاد زد آقایان کوتاه نیامدند و حال قصه شده این وتا 22 اردیبهشت باید خوابهای وحشتناک ببینند ،و این کار را باید رها کنند ما خیلی قوی تر از این حرفها هستیم ،و فقط نگرانی ما از ضعف مسئولین هست و ازجانب ملت هیچ جای نگرانی نیست.
وی اظهار داشت : هفته بسیج سازندگی را درپیش رو داریم که یکی از زیر مجموعه های سپاه عزیز هست ،که در نقاط مختلف کشور فعالیت های خوبی را انجام داده اند ،و این فعالیت ها در نقاط محروم رضایت مردم را در پی داشته است و گاهی اوقات همین اردوهای جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم وساخت مسکن ،سرویس ،حمام و چاه و... که کمک میکنند و کارهای جهادی که فلسفه انقلاب ما همین بود و در این قسمت از سپاه عزیز یعنی بسیج سازندگی این کارها انجام میشود.
امام جمعه باشت در پایان از کریم رضایی مدیر قبلی شبکه بهداشت و درمان باشت تشکر کردند که با وجودی که در شهر دیگر هستند اما چند ماهی یکبار در نماز جمعه باشت حاضرمی شود ومیهمان ما در نماز جمعه هستند ،از همه تلاشهای این عزیز تشکر میکنم و نگرانی هم دارم از مسئولین که برای همچو مدیر خدوم و پرتلاش و زحمت کش و هم خط خودشان ،اما چون براساس قانون می خواست عمل کند حتی تودیع و معارفه هم برایش نگذاشتند
خبرنگار/فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*