اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202629
تاریخ انتشار: 1397/02/16 11:57
یک مجموعه بزرگ اداری و هنرستان آیت‌الله ملک‌حسینی به دلیل بدهی ۹۷ میلیونی قطع است.

عصرجهان-متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد روند عدم پرداخت فیش‌های آب و برق گاز و تلفن به یک عادت بد تبدیل شده و دستگاه‌ها از زیر بار پرداخت فیش‌های خود شانه خالی می‌کنند.

این رویه نادرست در استان به معضلی بزرگ تبدیل شده به نحوی که به دلیل انباشت بدهی‌های دستگاه‌ها اکنون رقم‌های چند ده میلیونی بدهی آب و برق و گاز روی دست ادارات استان مانده است.

در تماسی که با یکی از مسؤولان این مجموعه اداری برقرار کردیم علت قطع از مجموعه را جویا شدیم که مشترک بودن گاز این مجموعه شامل جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات و هنرستان و نظام مهندسی کشاورزی را دلیل آن ذکر کرد و گفت: از سال ۸۷ به دلیل داشتن این کنتور مشترک بدهی گاز به جا مانده است.

وی گفت: مبلغ ۹۷ میلیون تومان بدهی مجموعه است که اکنون گاز را قطع کرده‌اند و مهم‌ترین قسمتی که اکنون گاز ندارد هنرستان آیت‌الله ملک‌حسینی با چندین و چند دانش‌آموز خوابگاهی است.

بنا به همین گزارش مسؤولان استانی و به خصوص استاندار باید برای رفع این مشکل بزرگ در استان که ادارات بدهی سنگین به دستگاه‌های خدمات‌رسان دارند اقدام کنند تا در آینده با مشکلات بیشتر و بدهی‌های سنگین‌تری روبه رو نشویم./فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*