اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202658
تاریخ انتشار: 1397/02/18 01:06
تیم کشتی فرنگی دانش آموزی استان خوزستان که به نمایندگی از کشورمان در پیکارهای قهرمانی جهان در مراکش حضور یافت با کسب پنج طلا و سه نقره قهرمان جهان شد.

عصرجهان-تیم کشتی فرنگی دانش آموزی استان خوزستان که به نمایندگی از کشورمان در پیکارهای قهرمانی جهان در مراکش حضور یافت با کسب پنج طلا و سه نقره قهرمان جهان شد.
پس از برگزاری مسابقات مقدماتی کشتی فرنگی دانش‌آموزان جهان در کشور مراکش، کشتی‌گیران تیم دانش‌آموزی فرنگی استان خوزستان در هشت وزن به فینال راه یافت.

علیرضا حاجیوند (45 کیلوگرم)، امیر عبدی (51 کیلوگرم)، علی اسکو (55 کیلوگرم)، میلاد رضانژاد (61 کیلوگرم)، علیرضا ارقش (71 کیلوگرم)، علیرضا مرادی (80 کیلوگرم)، حسن قربانی (92 کیلوگرم) و سعید حسن پور (110 کیلوگرم) راهی فینال شدند و در وزن 65 کیلوگرم مرتضی عیسی‌پور به دیدار رده‌بندی راه یافت.

اما در دیدارهای فینال که به وقت ایران در بامداد روز یکشنبه برگزار شد، فرنگی کاران دانش‌آموز کشورمان در مجموع با کسب پنج مدال طلا و سه نقره و یک عنوان پنجمی، قهرمان جهان شد و تیم های اوکراین و مجارستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

علیرضا حاجیوند، امیر عبدی، میلاد رضانژاد، علیرضا ارقش و علیرضا مرادی صاحب گردن آویز طلا شدند و علی اسکو، حسن قربانی و سعید حسن پور نقره گرفتند.

ایرنا/



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*