اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202689
تاریخ انتشار: 1397/02/19 15:33
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس:
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی قطعاً تصمیمی می‌گیرد که دولت موظف باشد اقدامات متقابل را انجام دهد و این موضوع که گفت و گو با اروپا را ادامه می‌دهیم به هیچ وجه پذیرفته نیست.

هدایت الله خادمی صبح امروز در گفت‌وگو با فارس  در خصوص اقدام رئیس جمهور آمریکا برای خروج از برجام اظهار کرد: طبق ماده ۳ برجام اگر آمریکا به تعهدات خود عمل نکند ما حق خروج از برجام و انجام اقدامات متقابل را داریم و در عمل وقتی که آمریکا از برجام خارج شد یعنی دیگر توافقی وجود ندارد چون کشورهای اروپایی در حد و اندازه‌ای نیستند که روی تعهدات و قول‌هایشان بمانند.

وی افزود: بخشی از دولت‌مردان ما فکر کردند راه نجات ما همین برجام است و با وجود عمل به تعهدات خود اما آمریکا دیوانه‌وار از این موضوع عبور کرد و از برجام خارج شد که می‌توان به صراحت گفت دیگر برجامی وجود ندارد.

خادمی بیان کرد: به نظر می‌رسد بین آمریکا و اروپا یک تقسیم کار صورت گرفته است یعنی با خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌ها کشورهای اروپایی با ایران وارد گفت‌وگو شوند و ضربه بیشتری به ایران وارد کنند و روی موضوعات موشکی به مذاکره بپردازند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف مدیریتی در کشور گفت: مشکل ما آمریکا و اروپا نیست مشکل ما مدیریت ناکارآمد و بدی است که در گذشته داشتیم و باید همیشه منتظر این بودیم که در آمریکا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و چه تصمیماتی گرفته می‌شود و با آن‌ها کشور خود و زندگیمان را تطابق می‌دادیم.

وی افزود: ای کاش روزی که مجلس می‌خواست این توافق را امضا کند دقت بیشتری صورت می‌گرفت و این اندازه سراسیمه و با وادادگی آن را به امضا نمی‌رساند و کسانی که آن روز شادی می‌کردند حال باید ببینند که چقدر کشور را به عقب راندند و چه اندازه سرمایه‌های مملکت را از دست دادیم.

خادمی گفت: مجلس شورای اسلامی قطعاً تصمیمی می‌گیرد که دولت موظف باشد اقدامات متقابل را انجام دهد و این موضوع که گفت‌وگو با اروپا را ادامه می‌دهیم به هیچ وجه پذیرفته نیست و دولت باید برجام را به فراموشی بسپارد.

وی در خصوص عملکرد دولت گفت: باید دولتی داشته باشیم که پاسخ‌گوی نیاز فعلی کشور باشد و در حال حاضر کشور نیاز دارد به دولت مردانی که خود باخته نباشند و شهامت آن را داشته باشند که انقلاب و نظام را نگه دارند و امور مردم را بچرخانند بنابراین باید روش خود را عوض کنیم و به نظرات مقام معظم رهبری برگردیم چرا که، کسانی را می‌خواهیم که انقلابی و مطیع امر رهبری باشند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*