اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202696
تاریخ انتشار: 1397/02/19 23:51
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: تعداد یک هزار و 900 پروژه عمرانی در خوزستان از پروژه هایی که کلنگ آنها به زمین زده شده تا پروژه های که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند نیمه تمام داریم که به 2هزارو 160 میلیاردتومان اعتبار نیاز دارند.

عصرجهان-امید حاجتی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: درآمد مصوب درآمدهای استان حدود 4 هزار 556 میلیارد تومان است که این رقم نشان می‌دهد درآمدهای استان 14/3 رشد پیدا کرده است و این رشد مشابه رشد استان‌های دیگر کشور است.

وی با بیان اینکه در بحث اعتبارات هزینه‌های استان خوزستان در کشور حدود 18/5 رشد داشتیم، گفت: در این رابطه خیلی بحث داریم که چرا اعتبارات هزینه‌ای استان ظرف دو تا سه سال اخیر مدام کم می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان افزود: چون وضعیت استان خوزستان در درآمدهای سرانه نسبت به استان‌های دیگر بهتر است بنابراین درآمدهای هزینه‌های ما را کم می‌کنند.

حاجتی بیان کرد: درآمد سرانه‌ای ما بیشتر است اما بحث مهمی که تنها در خصوص خوزستان صدق می‌کند بد بودن شرایط آب و هوایی خوزستان است که به دنبال آن باید با فراهم کردن شرایط مناسب مانع مهاجرات کارکنان به استان‌های دیگر شویم.

وی با انتقاد از برخی مجوزهای استخدامی دستگاه‌های اجرایی مربوط به سال 91 عنوان کرد: با وجود مشکلاتی که در حوزه اشتغال در استان وجود دارد اما برخی از دستگاه‌های اجرایی برای جذب نیرو کم‌کاری می‌کنند اما با این حال  با انجام یکسری کارهای اداری مجوز استخدام را نگه داشتیم تا نسوزد.

 حاجتی با بیان اینکه وضعیت استان خوزستان از نظر اعتبارات عمرانی در کشور بالا است، اعتبارات عمرانی کشور 11 درصد کاهش پیدا کرده اما اعتبارات عمرانی خوزستان 17 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: تعداد یک هزار و 900 پروژه عمرانی در خوزستان از پروژه‌هایی که کلنگ آن‌ها به زمین زده شده تا پروژه‌های که  90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند نیمه‌تمام داریم که به 2 هزار و 160 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*