اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2114
تاریخ انتشار: 1393/06/24 01:28
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به وزیر نفت استخدام بدون اطلاع رسانی عمومی و خارج از مقررات اداری و نادیده گرفتن حقوق اجتماعی جوانان جویای کار در قوانین آزمون و استخدام، غیر قابل توجیه است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان به نقل از پرتال تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به وزیر نفت از بی عدالتی های صورت گرفته در رابطه با موضوع استخدام در اداره حراست شرکت نفت گچساران اعتراض نموده و بیان داشته است که این اداره قرار است بدون اطلاع‌ رسانی عمومی و خارج از مقررات اداری نیرو جذب نماید که این امر با نادیده گرفتن بسیاری از ارجاعات جنابعالی، وزیر سابق و دیگر مسئولین وزارت نفت است.

بسمه‌تعالی
برادر گرامی جناب آقای مهندس زنگنه
وزیر محترم نفت           باسلام؛
احتراماً به استحضار می‌رساند علی رغم تذکرات مکرر و خواهشهای دلسوزانه اینجانب در بحث بکارگیری نیروی انسانی، متأسفانه طی یک سال اخیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به صورت بی‌ضابطه، آکنده از تبعیض و ناعادلانه در قالب طرح دستور کاری، حجمی و... خارج از روال اداری و صرفاً بر اساس روابط شخصی و فامیل گرایی نسبت به جذب نیرو اقدام نموده است.

اخیراً مطلع شدم که مقرر است اداره حراست شرکت نفت گچساران بدون اطلاع‌رسانی عمومی و خارج از مقررات اداری نیرو جذب نماید که این امر با نادیده گرفتن بسیاری از ارجاعات جنابعالی، وزیر سابق و دیگر مسئولین وزارت نفت است. بدون شک مردم شریف گچساران و باشت تحمل چنین بی‌عدالتی را نخواهند داشت و این تبعیض برای اینجانب نیز غیرقابل‌ تحمل است زیرا نداشتن شغل برای جوانان حوزه انتخابیه ام درد است ولی بدون شک تبعیض و بی‌عدالتی درد و رنج بیشتری را به آنان متحمل می‌کند.

لذا شایسته است ترتیبی اتخاذ گردد تا تمامی نیروهایی که طی یک سال گذشته، خارج از روال اداری به کار گرفته‌شده‌اند احصاء و اصلاح شوند و با کلیه متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

همچنین از جنابعالی تقاضا دارم جهت شفاف‌سازی اذهان عمومی، نسبت به پیگیری موضوع به‌صورت ویژه اقدام عاجل را مبذول فرمایید.

پیشاپیش از توجه ویژه جنابعالی در احقاق حق جوانان شایسته گچساران و باشت سپاسگزارم.


                                                    غلامرضا تاج گردون

 رونوشت:
-مدیرعامل محترم مناطق نفت‌خیز جنوب جهت استحضار.

-حراست مرکزی وزارت نفت جهت اقدام لازم.

-بازرسی وزارت نفت جهت اقدام عاجل.

-مدیرعامل محترم شرکت نفت گچساران جهت جلوگیری از هر نوع گونه اقدام خلاف رویه.

-فرماندار محترم گچساران جهت اعمال قانون از طریق اداره کار.



 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*