اخبار عمومی
اعلام وصول 2
212736
تاریخ انتشار: 1397/02/22 21:20
در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان "قیچی کردن موی دختر دبستانی در مدرسه گلستان آبادان " آموزش و پرورش آبادان جوابیه ای منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان "قیچی کردن موی دختر دبستانی در مدرسه گلستان آبادان " آموزش و پرورش آبادان جوابیه ای منتشر کرد.
در این جوابیه آمده است:
یکی از دانش آموزان پایه ششم دبستان گلستان شهرستان آبادان به دلیل بلند بودن مو چند مورد تذکر از طرف معاون پرورشی دریافت می کند. این دانش آموز علی رغم دریافت تذکر نسبت به کوتاه نمودن موهایش اقدامی نمی کند.
سایت اموزش و پرورش خوزستان نوشت: متاسفانه روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری معاون پرورشی این دبستان در اقدامی غیر اصولی، نابخردانه و برخلاف موازین تربیتی اقدام به کوتاه نمودن ۲ سانت از موی دانش آموز که از مقنعه بیرون مانده بود می کند.
اداره آموزش و پرورش آبادان به محض اطلاع از این رویداد، نسبت به پیگیری این اتفاق اقدامات لازم را انجام می دهد و در اولین فرصت معاون آموزش ابتدایی این شهرستان به همراه جمعی از مسئولین ستادی برای دلجویی از خانواده این دانش آموز به منزل وی می روند.
ضمنا در همان ساعات اولیه معاون پرورشی مذکور جهت دریافت توضیحات به اداره آموزش و پرورش آبادان دعوت می شود. اظهارات این معاون اخذ شده و پس از دریافت شکایت اولیای دانش آموز پرونده تشکیل می شود. این پرونده فردا شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۷ به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان  ارسال خواهد شد.
گفتنی است؛ فعالیت معاون پرورشی مذکور تا اطلاع ثانوی در حالت تعلیق قرار دارد.
شایان ذکر است، شایعه بستری شدن وی به دنبال این اتفاق از اساس کذب است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*