اخبار عمومی
اعلام وصول 2
212791
تاریخ انتشار: 1397/02/25 13:40
ناصری نژاد:
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است مسئولان باید روشی را اتخاذ کنند تا سعودی نتواند برای فروش نفت بیشتر اقدام کرده و جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد.

عصرجهان-مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به تلاش عربستان سعودی برای فروش نفت بیشتر به کشورهای دنیا در صورت احتمال کاهش فروش نفت ایران گفت: عربستان سعودی یکی از محرکان اصلی بود که موضوع توطئه آمریکا برای خروج از برجام را بسیار پیگیری می کرد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: پیش از خروج آمریکا از برجام، محمد بن سلمان بارها به آمریکا سفر کرد و جلسات متعددی با لابی های مختلف داشت و تضمین داد تا خسارات آمریکا از قبال خروج از برجام را جبران می کند.

وی ادامه داد: عربستانی ها حامی صهیونیست ها در منطقه بوده و حاضر هستند هر خسارتی به ملت خود بزنند تا صهیونیست ها به مقاصد خود در منطقه برسند.

ناصری نژاد در ادامه اختلاف عربستان با ایران را بر سر دفاع از ارزش ها، مستضعفین و قدس دانست و افزود: اکنون عربستان دنبال این است که سهمیه  نفت خود در اوپک را بیشتر کرده و با استفاده از ظرفیت های خود مقدار کم شدن نفت ایران را پوشش دهد.

وی افزود: عربستان نمی تواند بیش از سهمیه اوپک نفت به فروش برساند اما ممکن است با حمایت آمریکا اقداماتی در این زمینه داشته باشد از این رو جمهوری اسلامی باید تلاش کند راهکارهایی بیابد تا کشورهایی که خریدار نفت ایران بودند تجارت خود را ادامه دهند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید روشی اتخاذ کنیم که موضوع اذیت های عربستان در خصوص فروش نفت را پوشش داده و اجازه ندهیم این کشور با این توطئه ایران را تحت فشار بگذارد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*