اخبار عمومی
اعلام وصول 2
212792
تاریخ انتشار: 1397/02/25 19:43
ساموئل بازیکن سابق استقلال بر اثر یک سانحه رانندگی فوت کرد.یک شاهد عینی از آتش گرفتن خودروی جی لوید ساموئل و تلاش او برای شکستن شیشه و خارج شدن از ماشین خبر داده اما متاسفانه این تلاش ها به نتیجه ای نرسیده و جی لوید ساموئل درگذشته است.

عصرجهان-سایت میرور اعلام کرد که ساموئل بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال که سابقه حضور در لیگ برتر انگلستان را در کارنامه خود داشت، فوت کرده است
بر اساس خبر این سایت، این مدافع ترینداد و توباگویی که سابقه حضور در آستون ویلا را در کارنامه خود دارد، در یک تصادف رانندگی کشته شده است.

ساموئل در دوران حضور پرویز مظلومی به استقلال پیوست تا آغاز لیگ چهاردهم در جمع آبی پوشان حضور داشت و سپس به تیم فوتبال پیکان پیوست و در پایان لیگ چهاردهم از فوتبال ایران رفت
این بازیکن در تیم های مطرح دیگری مانند کاردیف و آستون ویلا به میدان رفته بود و حالا در حوالی 38 سالگی در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.

جی لوید ساموئل که در تیم ملی زیر 21 سال انگلیس نیز به میدان رفته بود و سابقه سالها بازی کردن در لیگ برتر را در کارنامه داشت، امروز و بعد از آنکه فرزندان خود را به مدرسه رساند، در جریان یک تصادف و برخورد با کامیون در نزدیکی واریگریتو درگذشت.

اگرچه پلیس و اتش نشانی خیلی زود به صحنه رسیدند اما یک شاهد عینی از آتش گرفتن خودروی جی لوید ساموئل و تلاش او برای شکستن شیشه و خارج شدن از ماشین خبر داده اما متاسفانه این تلاش ها به نتیجه ای نرسیده و جی لوید ساموئل درگذشته است.

جی لوید ساموئل که متولد ترینداد و توباگو بود، در جنوب شرقی لندن رشد کرد و استعدادهای او توسط مدرسه فوتبال چارلتون کشف شد اما باشگاه آستون ویلا خیلی زود متوجه استعداد جی لوید ساموئل شده و بدین ترتیب این هافبک تنومند راهی باشگاه میدلندز شده و دوران حرفه ای خود را آغاز کرد.

جی لوید ساموئل در تمامی رده های پایه تیم ملی انگلیس از جمله زیر 18 سال، زیر 20 سال و زیر 21 سال به میدان رفته و در سال 2007 راهی بولتون شد و تبدیل به یکی از بازیکنان مهم تیم سام آلاردایس گردید.

ساموئل بعد از 4 فصل موفق در بولتون، در میانه لیگ یازدهم با تصمیم مظلومی به استقلال پیوست و تا پایان لیگ سیزدهم در استقلال حضور داشت و سپس با یک فصل بازی در پیکان به کار خود پایان داد.

جی لوید ساموئل تنها 2 بار برای تیم ملی ترینداد و توباگو بازی کرد اما در رده های پایه تیم ملی انگلیس بازیکنی شناخته شده بود.

 امیرحسین صادقی: نمی‌خواهم خبر فوت ساموئل را باور کنم
امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال که سابقه بازی در کنار هافبک ترینداد و توباگویی استقلال که امروز با خبر شوک آور درگذشت در سانحه تصادف همراه بوده، در کارنامه دارد، این اتفاق را باورنکردنی می‌داند.

این بازیکن که برای تماشای جدال امشب استقلال و ذوب آهن در حال عزیمت به سمت استادیوم بود، بعد از شنیدن این خبر دقایقی منقلب شد و در تماسی مجدد ضمن ابراز تاسف از این اتفاق گفت: اصلا نمی‌توانم باور کنم. او علیرغم قیافه و هیکل شاید وحشتناکی که داشت از نظر احساسی واقعا مهربان بود. یکی از بهترین شماره‌های 3 که علاقه‌اش به این شماره هم باورنکردنی بود و تمام بدنش را با این شماره خالکوبی کرده بود. روزهای خوبی در کنار او داشتم و الان جز اینکه نتوانم این خبر را باور کنم و برایش آرزوی آمرزش و آرامش کنم چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

امیرحسین صادقی در ادامه حرف‌هایش گفت: با کلی انرژی خودم را مهیای حضور در استادیوم و تماشای دیدار استقلال می‌کردم که این خبر نابود کننده را شنیدم و نمی‌خواهم باورش کنم. این دومین خارجی است که با خبر فوتش مواجه شدم که هم تیمی من بودند. پارسال که ماچادو فوت کرد و الان هم ساموئل.

مدافع سابق استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در بازی امشب گفت: ساموئل بازیکنی مهربان بود که خیلی زود خودش را در بین بازیکنان استقلال جا کرد. همه به او اعتماد داشتند و انگار که خارجی نبود و مثل یکی از خودمان بود و رفاقتش با بچه ها مثالزدنی بود.

میداوودی: خبر مرگ ساموئل تلخ و شوکه‌کننده بود

میلاد میداودی بازیکن سابق استقلال که برای همبازی جی لوئد ساموئل هافبک سابق استقلال در خصوص مرگ ناگهانی این بازیکن گفت: ساموئل انسان بسیار خوبی بود و هم تیمی بسیار خوبی هم بود؛ از نظر فنی یکی از بهترین فوتبالیست های خارجی تاریخ ایران بود؛  واقعا الان که دارم برای دیدن بازی به ورزشگاه می روم، از این اتفاق شوکه ام. این اتفاق و باورش واقعا تلخ و سخت است.

میداوودی در مورد دیدار استقلال و ذوب آهن نیز توضیح داد: بازی سختی برای استقلل است الان که به ورزشگاه می روم، تماشاگران خیلی زیادی در حال رفتن به ورزشگاه هستند و امیدوارم با حمایت هواداران استقلال نتیجه خوبی بگیرد.

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه آیا می شود در این مدت کم برنامه ریزی لازم را برای زنده نگه داشتن یاد ساموئل حداقل از سوی هواداران انجام داد، اضافه کرد: خب الان همه این خبر را شنیده اند و مطمئنا به خاطر ساموئل هم که شده امیدوارم امتیاز را بگیریم که این خبر تلخ حداقل با خبر صعود استقلال کمی از غم استقلالی ها کم کند.

 برهانی: کاش خواب باشم و این خبر دروغ باشد
 آرش برهانی، آقای گل سابق استقلالی‌ها نیز جزو بازیکنانی است که سابقه بازی در کنار جی لوید ساموئل را دارد. او نیز همانند دیگران از شنیدن خبر مربوط به درگذشت هافبک سابق استقلالی‌ها شوکه می‌شود و می‌گوید: ساموئل؟ اصلا باورکردنی نیست. لطفا این شوخی را نکنید.

برهانی بعد از اینکه صحت کامل این خبر را با توجه به انتشار آن در چند سایت خبری خارجی را به او می‌گویم ادامه داد: واقعا نمی‌خواهم باور کنم و کاش خواب باشم و این خبر هم دروغ باشد. اصلا نمی‌توانم باور کنم. او بازیکن فوق العاده‌ای از نظر فنی بود و اخلاقش هم حرف نداشت. در زمانی که در تیم بود هیچ حاشیه‌ای نداشت و می‌توانست سال‌ها در پیراهن استقلال و با شماره 3 بدرخشد.

آرش برهانی ضمن تسلیت به خانواده استقلال بابت درگذشت این بازیکن گفت: سخت است گفتن این کلمات که روحش شاد و ... اما این اتفاق تلخ را به همه خانواده استقلالی‌ها تسلیت می‌گویم و برایش آرزوی آمرزش دارم.

قاضی: ارتباط خیلی خوبی با ساموئل داشتم

محمد قاضی مهاجم سابق آبی پوشان در مورد مرگ جی لوئد ساموئل هافبک تدافعی اسبق آبی پوشان گفت: واقعیتش بازیکن فوق‌العاده حرفه‌ای و بسیار باشخصیت، جنتلمن و خوب بود. همیشه تمریناتش به موقع بود و بدنی‌ آماده برای بازی‌ها داشت. او معتقد بود که یک بازیکن باید تلاش کند تا مزد زحماتش را بگیرد.
وی با تمجید از کیفیت فنی این بازیکن ادامه داد: رابطه خوبی در زمین داشتیم و در اکثر مواقع خیلی خوب من را می‌دید، پاس‌های خوبی در جای جای زمین برایم ارسال می‌کرد. خیلی من را دوست داشت و کلا ارتباط خوبی با هم داشتیم از اینکه این خبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم و امیدوارم به خانواده‌اش صبر بدهد. واقعا خیلی شوکه شدم.
حمودی: از ساموئل چیزهای زیادی یاد گرفتم
علی حمودی بازیکن سابق استقلال و همبازی سابق جی لوئد ساموئل که امروز به دلیل تصادف جان خود را از دست داد، در مورد این بازیکن گفت: وقتی شنیدم واقعا نارحت شدم. مثل ساموئل خیلی کم دیدم؛ چون بازیکن باشخصیتی بود و هیچ وقت او را فراموش نمی کردم.

وی ادامه داد: چیزهای خیلی زیادی از او یاد گرفتیم، چون حرفه ای بودنش را ثابت کرد. من چهار سال است که او را ندیده ام ولی خیلی از این اتفاق ناراحت و شوکه شدم. از طرف خودم به تمام هوادران استقلال تسلیت می گویم. از دست دادن بازیکنی که در استقلال بوده واقعا سخت است و برای خانواده اش آرزوی موفقیت می کنم.
مدافع راست فعلی پیکان در مورد اینکه از بازیکنان آن دوره استقلال مهرداد اولادی نیز مانند ساموئل جان خود را از دست داده، افزود: مرحوم مهرداد اولادی و هادی نوروزی افرادی بودند که هم از نظر فنی و هم از نظر شخصیتی خوب بودند و همیشه در ذهن آدم هستند. مخصوصا من که با ساموئل کار کردم خیلی چیزها از او یاد گرفتم؛ چون بازیکن خیلی حرفه ای بود که آدم دوست دارد با این آدم ها باشد تا پیشرفت کند. خبر خیلی سخت بود و پیش از بازی استقلال این خبر واقعا همه ما را شوکه کرد؛ وقتی این خبر را شنیدم در کنار خانواده ام بودم و آنها هم از این خبر شوکه شده اند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*