اخبار عمومی
اعلام وصول 2
212873
تاریخ انتشار: 1397/02/31 00:21
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از استانداری خوزستان خواسته‌ایم که فرماندار اهواز را انتخاب کند چرا که سرپرست فرمانداری محدودیت‌هایی دارد.

عصرجهان-اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به این پرسش فارس که چرا فرمانداری اهواز پس از 14 ماه هنوز انتخاب نشده است، اظهار کرد: تذکرات لازم به استانداری خوزستان در این زمینه داده شده تا در روند انتخاب فرماندار اهواز کمی سرعت عمل داشته باشند.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از استانداری خواسته‌ایم که این کار را انجام دهد چرا که سرپرست فرمانداری محدودیت‌هایی دارد و این کار باید انجام شود.
استاندار خوزستان در 21 اسفند 95 فرماندار اهواز را عزل و نبی الله خون میرزایی را به‌عنوان سرپرست فرمانداری معرفی کرده است. با گذشت بیش از 14 ماه از سرپرستی خون میرزایی هنوز تکلیف فرمانداری هفتمین شهرستان بزرگ ایران مشخص نیست و خون‌میرزایی هم‌زمان به‌عنوان مدیرکل شیلات خوزستان فعالیت می‌کند.
شایان ذکر است اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور اظهار کرد: یکی دیگر از انتظارات اصلی وزارت کشور از معاونان سیاسی استانداران سراسر کشور را ارتباط مستمر با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ها اعلام کرد و گفت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه معاونان سیاسی، زمینه هماهنگی بخش های مختلف استان را فراهم می کند و فصل مشترک خدمت به مردم می شود، ضمن اين كه در بسیاری از مسائل نیز می توان از آنها استمداد کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: هرچه بیشتر افراد را همراه خود کنید کارها روان تر و مشکلات سریع تر انجام خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*