اخبار عمومی
اعلام وصول 2
212904
تاریخ انتشار: 1397/03/02 02:31
دي سال گذشته، دبيركل حزب اعتماد ملي در نامه‌اي به الياس حضرتي عضو شوراي مركزي اين حزب، از وي خواست تا براي "پايان دادن به برخي اختلاف‌سلیقه‌ها" شوراي اجرايي حزب اعتماد ملي را بدون حضور منتجب نيا تشكيل دهد.

روزنامه جوان نوشت: رسول منتجب نیا تحت فشار اعضایی از شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، از این حزب رفته است. او اداره شورای اجرایی را برعهده داشت و البته چند ماهی می‌شد که استعفا داده و بر این استعفا هم اصرار داشت.

دي سال گذشته، دبيركل حزب اعتماد ملي در نامه‌اي به الياس حضرتي عضو شوراي مركزي اين حزب، از وي خواست تا براي «پايان دادن به برخي اختلاف‌سلیقه‌ها» شوراي اجرايي حزب اعتماد ملي را بدون حضور منتجب نيا تشكيل دهد. در اين نامه تأکید شده بود كه حجت‌الاسلام منتجب‌نيا قائم مقام حزب اعتماد ملي تمايلي به اداره شوراي اجرايي ندارد و اين مسئوليت به الياس حضرتي واگذار شده است.

منتجب نيا بعد اين نامه مصرانه استعفا داد و از آن زمان تشكيل جلسات شوراي مركزي و تدارك برگزاري كنگره بر عهده الياس حضرتي بوده است. گفته مي‌شود نقش حسين كروبي در اين كنار گذاشتن منتجب نيا پررنگ بوده است.

روز گذشته يك عضو حزب اعتماد ملي كه نخواست نامش گفته شود، در گفت و گو با جوان گفت كه منتجب نيا تحت تأثیر عوامل تندرو و از جمله نفوذ حسين كروبي در حزب، كنار گذاشته شده است. گفته مي‌شود پيش از اين محسن رهامي هم به همين دليل مجبور به استعفا شده بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*