اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213013
تاریخ انتشار: 1397/03/08 17:56
سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور پیرامون نابسامانی‌های پیش آمده در مؤسسات مالی و اعتباری از حد نصاب افتاد؛ اما کدام یک از نمایندگان خوزستان سؤال از رئیس جمهور درباره مؤسسات مالی را پس گرفتند؟

عصرجهان-سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور پیرامون  نابسامانی‌های پیش آمده در مؤسسات مالی و اعتباری، از حد نصاب افتاد و اعلام وصول نشد.

قرار  بود با امضای 104 نفر از نمایندگان مجلس سؤال از رئیس‌جمهور امروز در صحن علنی پارلمان اعلام وصول شود که با انصراف  42 نماینده از جمله 5 نماینده خوزستان از سؤال خود، این درخواست از حد نصاب افتاد.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس روز گذشته طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که تعدادی از نمایندگان مجلس تحت فشار دولت هستند و دولت از آنها می‌خواهد سؤال خود را پس بگیرند.

حبیب الله کشت زر، جلیل مختار، هدایت الله خادمی، عامر کعبی و راضی نوری نمایندگان خوزستانی هستند  که امضای خود را پس گرفتند و عباس پاپی‌زاده،  قاسم ساعدی، مجید ناصری‌نژاد، علی ساری، سهراب گیلانی، علی گلمرادی، علی عسکر ظاهری، عبدالله سامری و غلامرضا شرفی همچنان خواستار سوال از رئیس جمهور هستند.

فریدون حسنوند، اقبال محمدیان، همایون یوسفی و جواد کاظم نسب نیز نمایندگانی هستند که در این خصوص متن سؤال از رئیس‌جمهور را امضا نکرده بودند.

شنیده‌ها حاکی از این است که برخی نمایندگان دولت طی یک جلسه فوق‌العاده با درخواست کنندگان سؤال از رئیس‌جمهور برخی از آنان را از سؤال خود از رئیس‌جمهور منصرف کرده‌اند و بر این اساس با انصراف این تعداد از نمایندگان سؤال رئیس‌جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری از حد نصاب افتاده است/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*