اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213038
تاریخ انتشار: 1397/03/10 01:30
اسدی: این موفقیت را مدیون زحمات بی وقفه همکارانم و تمام اعضای شورای شهر هستم

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان ، در میان۷۶ شهردار استان خوزستان ۹ شهردار برتر استان معرفی شدند که نام ۲ تن از فرزندان دیار مالمیرمهندس اسدی و مهندس ره انجام شهرداران ایذه و قلعه تل بعنوان شهرداران برتر استان خوزستان دیده میشود وطی مراسمی با حضور استاندار از آنان تجلیل به عمل آمد.

آیین تجلیل از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر و کاروان های راهیان نور استان خوزستان صبح چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۳/۰۹ در سالن اجلاس استانداری خوزستان برگزار و از شهرداران برتر استان خوزستان تجلیل بعمل آمد .

در این مراسم و در حضور دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان و سایر مسئولین استانی و به دستان مهندس هاشمی زاده معاونت محترم عمرانی استانداری و مسئول ستاد اجرائی خدمات سفر و کاروان های راهیان نور استان خوزستان ، لوح سپاس به مهندس اسدی زاده شهردار محترم ایذه تقدیم گردید .

طبق آمار رسمی از سوی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان ، شهرستان ایذه از لحاظ آمار و ارقام و جذب گردشگر در استان خوزستان جایگاه دوم استانی را بدست آورد.

اسدی در این خصوص گفت: اگر امروز این موفقیت کسب شده یقین بدانید زحمات شبانه روزی همکارانم و تمام اعضای شورای است که جا دارد که لوح را به تک تک آنان تقدیم کنم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*