اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213060
تاریخ انتشار: 1397/03/12 15:10
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرد کلاهبرداری که به عنوان خواستگار 2 نفر خانم را اغفال کرده بود در یاسوج دستگیر و روانه زندان شد

عصرجهان-سرهنگ سعید بالش زر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 خانم به پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد مراجعه و علیه مردی که از راه خواستگاری دروغین و جلب اعتماد 135 میلیون ریال از آنها کلاهبرداری کرده بود، شکایت کردند.


وی افزود: یکی از مالباختگان ادامه داد فردی با نام جعلی مهدی از وی خواستگاری کرده و این فرد کلاهبردار به بهانه عوض کردن طلاهای این خانم، به طلافروشی مراجعه کرده اند و در فرصت مناسب 2 گوشواره به ارزش 15 میلیون ریال را از مالباخته به سرقت می برد.
بالش زر بیان کرد: فرد مالباخته دوم نیز ادامه داد که شخصی خود را با نام میثم معرفی کرده و پس از خواستگاری و جلب رضایت این مالباخته به بهانه سپرده گذاری طلاهای خانم مبلغ 120 میلیون ریال از مالباخته سرقت کرد.
وی عنوان کرد: به دنبال اظهارات مالباختگان و ترسیم چهره فرضی متهم، اقدامات فنی لازم توسط ماموران انجام گرفت.
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پس از تحقیقات لازم و پیگیری های مستمر و شناسایی محل تردد، ماموران در اقدامی سریع و غافلگیرانه متهم را جلوی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج دستگیر کردند و به پلیس آگاهی تحویل دادند.
وی بیان کرد: متهم به بزه انتسابی یعنی خواستگاری دروغین و کلاهبرداری از هر 2 خانم اعتراف کرد.
بالش زر ابراز داشت: متهم پس از تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*