اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213069
تاریخ انتشار: 1397/03/13 02:01
تیم‌های خوزستانی در بازار نقل و انتقالات از کمترین عملکرد برخوردار هستند.

عصرجهان-فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال در حالی از 24 خردادماه آغاز خواهد شد که هر چهار نماینده خوزستان هنوز تکلیف نیمکت‌های خود را مشخص نکرده‌اند.

پس از جدایی قطعی کمالوند و ویسی از صنعت نفت و استقلال، همچنین نامشخص بودن آینده پورموسوی و فکری در فولاد و نفت مسجدسلیمان، عملا این چهار باشگاه را در انفعالی مشهود برای جذب بازیکنان مورد نظر فرو برده است.

تا کنون هیچکدام از تیم‌های خوزستانی به‌طور قطعی و حتی ضمنی اقدام به مذاکره با بازیکنی نکرده و این در گذر روزها، بازیکنانی نیز از این تیم خداحافظی کرده و به مقصد تیم‌های دیگر خوزستان را ترک می‌کنند.

در تیم فوتبال فولاد خوزستان، تا کنون حامد لک رسما از این تیم جدا شده و به تراکتورسازی پیوسته است، چند بازیکن دیگر فولاد نیز به طور شفاهی اعلام کرده‌اند که فصل آینده در این باشگاه توپ نخواهند زد.

استقلال خوزستان نیز که لقب بلاتکلیف‌ترین تیم استان را به خود اختصاص داده است، تا کنون دو دروازه‌بان اصلی خود را رسما از دست داده و حضور بازیکنانی همچون یونس دلفی، علیرضا دغاغله،  میثم دورقی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وحید شیخ‌ویسی و گودرز داوودی که در طول فصل از دروازه آبی‌پوشان حراست کردند، قطعا فصل آینده را در این تیم حضور نخواهند داشت، شیخ ویسی به پیکان پیوسته و داودی برای گذران دوران خدمت سربازی خود به یکی از تیم‌هایی نظامی خواهد پیوست.

نفت مسجدسلیمان نیز که از نخستین روزهای صعود به لیگ برتر، رنگ ثبات در مدیریت این باشگاه را ندیده است، هنوز در تکاپوی انتخاب سرمربی قرار دارد و عملکرد خاصی برای جذب بازیکن از خود نشان نداده است، گرچه یک یا دو بازیکن مثمر ثمر در راه صعود این تیم، آواز جدایی سر داده‌اند.

صنعت نفت آبادان چهارمین نماینده استان خوزستان است که این تیم نیز در پروسه تغییر مدیریت قرار دارد و هنوز در بازار نقل و انتقالات تحرکی از خود نشان نداده است.

گرچه آبادانی‌ها در آخرین دیدار خود خبر از تمدید قرارداد کرار جاسم داده‌اند و گویا با برزیلی‌های خود نیز به توافق رسیده‌اند، اما اخبار متناقضی از جدایی سه بازیکن برزیلی این تیم به گوش می‌رسد و شاید شرایط مالی این باشگاه اجازه جذب مجدد این بازیکنان را ندهد.

مسعود ابراهیم‌زاده مدافع مثمر ثمر این تیم نیز امروز طی پیامی در فضای مجازی از هواداران صنعت نفت خداحافظی و عنوان کرد که از آبادان خواهد رفت.

به نظر می‌رسد فصل گذشته آخرین حضور بازیکنانی همچون مرتضی اسدی، بیگی، پاکدل و لطفی در نفت آبادان نیز باشد، بازیکنانی که با چراغ سبز کمالوند به آبادان آمده‌اند و مشخصا با جدایی این مربی نیز از این شهر خواهند رفت.

شایان ذکر است فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال برای خوزستانی‌ها تا به امروز بیشتر صرف رفت و آمد مدیران شده و هنوز این تیم در زمینه فنی اقدامی سر نداده‌ و تکلیف مشخصی ندارند.

این موضوع در حالی رخ داده که لیگ هجدهم با وجود مدعیانی همچون استقلال، سپاهان، پرسپولیس، ذوب‌آهن، سایپا و پیکان مشکل‌ساز تر از فصل قبل تداعی خواهد کرد و کار برای چهار نماینده خوزستان به مراتب سخت‌تر خواهد بود/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*