اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213166
تاریخ انتشار: 1397/03/20 15:32
فریدون حسنوند به عنوان رییس کمیسیون انرژی تعیین شد و حسین امیری خامکانی و عدل هاشمی پور به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، انتخابات هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی برگزار شد و غلامرضا تاجگردون برای سومین سال پیاپی ریاست این کمیسیون را بر عهده گرفت.
غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اجلاسیه سوم دوره دهم مجلس شد، همچنین  هادی قوامی و جهانبخش محبی نیا  به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.
از سوی دیگر محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات  مجلس شورای اسلامی، را بر عهده گرفت.
محسن بیگلری  و علی کاظمی به عنوان دبیر اول و دوم کمیسیون مذکور انتخاب شدند


بنابر همین گزارش فریدون حسنوند به عنوان رییس کمیسیون انرژی تعیین شد و حسین امیری خامکانی  و عدل هاشمی پور  به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.
همچنین قاسم ساعدی   دبیر اول و کوروش کرم پور  حقیقی دبیر دوم و اسدالله قره خانی  به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، انتخاب شدند.
این گزارش می افزاید محمدرضا رضایی به عنوان رئیس کمیسیون عمران و صدیف بدری را به عنوان سخنگوی کمیسیون عمران انتخاب کردند و آقایان سید ابوالفضل موسوی بیوکی و سید احسن علوی به عنوان نواب رئیس اول و دوم انتخاب شدند همچنین حسین نیازآذری و علیم یارمحمدی نیز به عنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*