اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213190
تاریخ انتشار: 1397/03/21 18:56
پیکر مرحوم اردشیر راد، از جانباختگان پرواز" تهران ـ یاسوج" در یاسوج تشییع و به خاک سپرده شد

عصرجهان- پیکر مرحوم اردشیر راد، عصر روز یکشنبه، 20 خرداد ماه در میان دستان جمعیت ورزش دوست، مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین وکارکنان ورزش و جوانان، روسا و نایب رئیسان هیات های ورزشی و پیشکسوتان ورزشی به سالن شهید پایدار یاسوج منتقل شد.

پیکر مرحوم اردشیر راد و پس از برگزاری مراسم باشکوه در میان حزن و اندوه جامعه ورزش و جوانان به آرامستان شرف آباد شهر یاسوج منتقل و با حضور مردم قدرشناس استان پس از تشییع و اقامه نماز به خاک سپرده شد.

احمد ضیایی، ریاست فدراسیون والیبال کشور که در این مراسم شرکت کردند طی سخنانی گفت: مرحوم اردشیر راد واقعا مرد با اخلاق بود و کسی خوب و با اخلاق باشد در بین مردم از یاد نمی رود و همه به نیکی از او یاد می کنند.

وی افزود: مرحوم راد مسئولی دلسوز و پیگیر بود و همیشه دنبال مسایل و مشکلات ورزش والیبال در مرکز بودند و دغدغه ورزش را داشتند.

شایان ذکر است اردشیر راد، رئیس فقید هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد و کارمند پزشکی قانونی استان بود که 29 بهمن ماه سال 96 در سانحه هوایی تهران ـ یاسوج جان خود را ازدست داد که حدود 2 هفته پیش جسد وی در ارتفاعات دنا پیدا شد.

پرواز شماره 3704شرکت هواپیمایی آسمان با 60مسافر و 6خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد و امروز حدود 114روز از این حادثه می گذرد.

م.ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*