اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213233
تاریخ انتشار: 1397/03/24 00:55
آئین تشییع شهید امنیت در اهواز برگزار شد/دستور جهانگیری برای رفع مشکل آب شرب شهرهای آبادان و خرمشهر/اختصاص اعتبار برای تأمین آب نخیلات شادگان/غبار محلی پدیده غالب در برخی نقاط خوزستان است

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری خوزستان در سایر رسانه ها-جهت دریافت متن کامل خبر بر روی (ادامه خبر) کلیک نمائید

ماجراهای ساختمان خیابان فلسطین اهواز/15 ماه بلاتکلیفی فرمانداری اهوا
15 ماه است که فرمانداری اهواز با سرپرست اداره می‌شود و علی‌رغم تذکر وزارت کشور در این باره، استانداری خوزستان هنوز تکلیف این فرمانداری مهم را مشخص نکرده است. (ادامه خبر)

ثبت پنج اثر فرهنگی‌ ـ تاریخی خوزستان در فهرست آثار ملی
رییس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری در نامه‌های جداگانه به استاندار خوزستان مراتب ثبت پنج اثر فرهنگی‌ تاریخی در این استان را به او ابلاغ کرد . (ادامه خبر)

آئین تشییع شهید امنیت در اهواز برگزار شد
آئین تشییع پیکر شهید استوار دوم نوید حقیقت‌شناس از شهدای امنیت باحضور مسئولان استانی و فرماندهان نظامی در اهواز برگزار شد. (ادامه خبر)

انتخابات شورای مرکزی سازمان معلمان استان خوزستان برگزار شد
قاطبه اعضاء به موضوع امید و اعتماد آسیب دیده در بین فرهنگیان اذعان داشتند و از سیاست های پیش رو برای سازمان ،ایجاد و پی گیری راه کارهای مناسب برای ترمیم این آسیب ها سخن گفتند(ادامه خبر)

دستور جهانگیری برای رفع مشکل آب شرب شهرهای آبادان و خرمشهر
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از دستور معاون اول رئیس جمهور برای رفع مشکل آب شرب شهرهای آبادان و خرمشهر در کوتاهترین زمان ممکن خبر داد. (ادامه خبر)

اختصاص اعتبار برای تأمین آب نخیلات شادگان
رییس جمهوری، با اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به وزارت جهاد کشاورزی به منظور رفع مشکلات کمی و کیفی تأمین آب نخیلات شادگان واقع در استان خوزستان موافقت کرد(ادامه خبر)

غبار محلی پدیده غالب در برخی نقاط خوزستان است
اداره کل هواشناسی خوزستان اعلام کرد: گرد و غبار محلی از امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده برای برخی نقاط خوزستان پیش بینی می شود. (ادامه خبر)

کارگران زیرمجموعه شهرداری آبادان خواستار پرداخت حقوق خودشدند
بیش از 50 کارگر شاغل در بخش های فضای سبز و سازمان آتش نشانی آبادان روز چهارشنبه با تجمع در مقابل ساختمان شهرداری این شهر،خواستار پرداخت حقوق و مزایای عقب افتاده سه ماه خود شدند(ادامه خبر)

برچسب ها:
ایستگاه خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*