اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213244
تاریخ انتشار: 1397/03/25 17:41
زنان روسی از زیباترین زنان جهان هستند، آنها ترجیح می دهند براساس آشنایی های گذرا- بدون مقدمه چینی های مرسوم- ازدواج کنند و به مردان قدرتمند احترام می گذارند و در عین حال معتقد است که تمام وقت مرد متعلق به او است.

عصرجهان- زنان روسی از زیباترین زنان جهان هستند، آنها ترجیح می دهند براساس آشنایی های گذرا- بدون مقدمه چینی های مرسوم- ازدواج کنند و به مردان قدرتمند احترام می گذارند و در عین حال معتقد است که تمام وقت مرد متعلق به او است.  اسپونتیک به نقل از سایت آمریکایی  Russia Beyond هفت ویژگی که زنان روسی را از سایر زنان جهان متمایز می کند برشمرده است. در این گزارش به طور خلاصه با آنها آشنا خواهید شد.


1. توجه به زیبایی خود

زنان روس از زیبایی خود مراقبت می کنند و در این راستا از ابزارهای مختلف- لوازم آرایشی متنوع-  بهره می برند و جمع می کنند، اما گاهی ممکن است این موضوع برای همسر و شریک زندگی او آزار دهنده و دست و پاگیر باشد.




2. توجه به غذا

یک زن روسی به این حکمت باستانی باور دارد که با غذا می توان به قلب مرد راه پیدا کرد.



3. دوستی پایدار و همیشگی

اگر یک زن روس شما را برای ازدواج انتخاب کند، هرگز نمی توانید از او شانه خالی کرده و رهایش کنید ؛ زیرا او بهترین دوست و همراه زندگیتان خواهد بود. در گزارش این سایت به داستان زن روسی اشاره می کند که پس از تبعید همسرش به صربستان در قرن نوزدهم با او همراه می شود و به تبعید می رود.



4. زن روسی قدرت را دوست دارد

زن روسی به قدرت و استقلال احترام می گذارد و همواره در جستجوی این صفات است.




5. نمی توانید از او پنهان شوید

دختر روس زن فیلم های جیمزباند نیست بلکه او نسخه ی زنانه ی شخصیت جیمزباند است. اگر بخواهید به هر دلیلی خودتان را از او مخفی کنید می تواند شما و هر کسی که با شما نشست و برخاست دارد را پیدا کند.




6. زن روسی ازدواج را دوست دارد

زنان روسی از جمله زنانی هستند که روابط خود با دیگران را جدی می گیرند و ازدواج کردن را دوست دارند - ازدواج را در زندگی خود اولویت می دهند و به عنوان بخش مهمی از زندگی با آن برخورد می کنند- براساس گزارش این سایت ۷۸ درصد زنان روسی ترجیح می دهند از آشنایی ها و روابط گذرنده ازدواج کنند؛ به عبارتی دیگر سخت نمی گیرند.



7. غافلگیری را دوست دارد

زن روسیه ای دوست دارد تا همیشه به او هدیه بدهید؛ به خصوص هدیه های غافلگیرانه و بدون اطلاع قبلی. او عاشق سوپرایز شدن است.

م/تابناک باتو



کانال تلگرام عصر جهان


نفوح
|
Iran
|
1402/01/31 20:31
  +0

  -0
پاسخ
این خصوصیات تو تمام زن ها هست
لویزانی
|
Iran
|
1402/05/13 15:43
  +0

  -0
پاسخ
روسیه وطن من است من زنان روس را دوست دارم اگه رییس جمهور اجازه بدهد من برای زنان مجرد روسیه هر ماه یارانه واریز میکنم هر ماه یارانه لوازم ارایش و کیف و کفش و مانتو
لویزانی
|
Iran
|
1402/05/13 15:50
  +0

  -0
پاسخ
اگه جناب رییس جمهور روسیه موافقت بکنه برای زنان و دختران مجرد روسیه هر ماه یارانه واریز میکنم
لوازم ارایش و مانتو و کیف و کفش

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*