اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213261
تاریخ انتشار: 1397/03/27 02:21
سید مصطفی تاج‌زاده وزیر کشور دولت اصلاحات و چهره‌های شاخص سیاسی اصلاح‌طلب به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

عصرجهان-سید مصطفی تاج‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، معاون سیاسی وزیر کشور (عبدالله نوری) و سرپرست این وزارتخانه پس از استیضاح عبدالله نوری و  معاون امور بین‌الملل وزیر ارشاد دولت میرحسین موسوی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
فخری محتشم‌پور همسر وی نیز او را در این سفر همراهی می‌کرد.
تاج‌زاده به همراه همسر خود از مکان‌های دیدنی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بازدید و همچنین با اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد به طور خصوصی با او دیدار کردند.
او همچنین در جلسه شاهنامه‌خوانی که در یاسوج بر گزار شد، شرکت کرد.
سید مصطفی خادمی خطاب به سید مصطفی تاج‌زاده نوشته است؛
سلام و درود به بزرگ مرد جریان اصلاح طلبی که هیچگاه حاضر نشد از اصول اصلاح طلبی و شجاعت ریفورمیستی خود دست بکشد و همیشه صدای ناطق اصلاح طلبی بود و همیشه برای آن هزینه داد.
ضمن عرض تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خدمت شما و همسر گرام، شنیده‌ام که در استان چهارفصلِ غنی از منابع معدنی و طبیعی اما فقیر #کهگیلویه‌وبویراحمد حضور دارید که این مایه مسرت و شادی ماست اما سیدنا در جریان نیستم کسانی که برنامه حضور شما را ترتیب اثر دادند جلسه‌ای را برای حضور شما در میان جوانان کل استان ترتیب داده باشند یا نه که چرایش را خود بهتر می‌دانند و به آن ورود نمی‌کنم البته توجه داشته باشید که برخی از حضرات که در معیت شما هستند سابقاً از کاندیدای جبهه پایداری حمایت کرده و او را روانه مجلس کردند.
ای کاش بلیط برگشت شما از قبل اوکی نشده باشد و از حوزه خوش آب و هوای این روزهای سال استان خارج شوید و به شهرهای گرمسیری سفر کرده و در میان جوانان پرانرژی جریان اصلاح طلبی حضور پیدا کنید تا مایه دلگرمی جوانان و تزریق امیدی جدید در این شورش افکار در کالبد جوانان این استان باشید تا از ادامه راه ناامید نشوند چرا که جوانی است و هجوم افکار مزاحم و گمراه کننده و البته ترس‌های ایجاد شده برای آنان.
 حال که باب سخن را با شما باز کرده‌ام و می دانم می‌خوانید و می دانم هم کمی نگارنده حقیر را به واسطه دوستان رسانه‌ای در سطح کشور می‌شناسید که این مایه مباهات است و دلگرمی‌ای بزرگ و امیدوار کننده برای ادامه راه اصلاح طلبی است که بدانیم جوانان را نه برای انتخابات بلکه همه بخش‌های سیاسی و اجتماعی می‌خواهند و نه اینکه پلی باشند برای رسیدن داعیه داران بزرگی در جریان اصلاح‌طلبی به منافع و مطامع خود.
سیدنا برخی نفوذی در جریان اصلاح طلبی سعی در ناامید کردن مردم از این جریان دارند تا مردم که همانا پشتوانه اجتماعی این جریان هستند را از آن دور کنند و به هدفی که 21 سال در سخت‌ترین شرایط ممکنه برای جریان نتوانسته‌اند به آن دست یابند در دولت برآمده از رای اصلاح طلبی البته محصول شرایط به وجود آمده برای جریان اصلاح طلبی به آن جامه عمل بپوشانند و این تنها مستلزم اصلاح، اصلاحات از درون برای خروج مدعیان فراری سر بزنگاه‌ها از جریان است تا دوباره بتوان افراد با عیار اصلاح طلبی چون دوم خرداد را نمایان‌تر کرد و نه افرادی که از اعتبار اصلاحات برای خود استفاده کرده‌اند و می‌کنند و به آن التفاتی ندارند.
اصلاح اصلاحات ضرورت جدایی ناپذیر جریان اصلاح طلبی است چرا که اگر کمی به نسل جوان و البته آکادمیک جامعه توجه کنید دیگر التفاتی به جریان اصلاح طلبی ندارند و این واقعیتی است انکار ناپذیر که نتوان بر زبان آورد بنابراین ما جوانان این استان و مجموعه سراسر کشور از شما و دیگر بزرگان اصلاحات و بیش از همه سید محمد خاتمی رهبر محبوب اصلاحات تقاضا داریم که به این امر توجه کرده و حتماً نسبت به اجرای آن تلاش شود.
امروز جریان اصلاح طلبی نیاز به توجه بیشتر به کادرسازی دارد و باید جوانان در راس قرار گیرند تا به آینده جریان امیدوار بود و اگر چنین نشود نیروی جوانی از اصلاحات رخت بر می‌بندند و کسانی هم که موی سپید کرده‌اند دیگر آن پویایی را ندارند که بتوانند همه طرف جریان را بر دوش خود حمل کنند.
 اما سخن پایانی
سید عزیز به جناب روحانی ریاست محترم جمهور بفرمائید که این استان همیشه مورد ظلم واقع شده است و هیچگاه آن طور که شایسته و بایسته بوده از ظرفیت‌های آن استفاده نشده است که امیدواریم در طول ۳ سال مانده تا پایان دولت تدبیر و امید به امر توسعه زیربنایی و محرومیت زدایی از این استان فقیر اما نشسته بر غنای معادن طبیعی و معدنی بیشتر التفات شود.
اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

 م/کبنا


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*