اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213278
تاریخ انتشار: 1397/03/28 11:18
بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و گذشت بیش از یک دهه از کلنگ‌زنی پل سوم بشار در شهر یاسوج روز گذشته و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، این پروژه افتتاح شد که در این مراسم شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج حضور نداشتند.

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و گذشت بیش از یک دهه از کلنگ‌زنی پل سوم بشار در شهر یاسوج روز گذشته و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، این پروژه افتتاح شد.

به گزارش فارس در این پروژه دستگاه‌های مختلفی اثرگذار بودند و به نحوی در تکمیل آن تلاش کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به راه و شهرسازی، شهرداری حمل و نقل جاده‌ای، آب و فاضلاب شهری، پلیس راهنمایی و رانندگی و بیش از همه استانداران گذشته و فعلی و نماینده مردم اشاره کرد.

اما روز گذشته که همه مسؤولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم حضور داشتند خبری از شهردار و رئیس شورا و برخی دیگر از اعضای شورای شهر نبود.

طبق پیگیری‌های هدایت اکبری به دلیل مشکلات خانوادگی در شهر شیراز به سر می‌برد و شهردار هم به دلیل بی‌نظمی که در اعلام زمان افتتاحیه پیش آمده بود نتوانست به موقع در جلسه شرکت کند اما علاوه بر این گلایه‌ها و انتقادات شورا و شهرداری نیز دلیلی برای این عدم حضور بوده است.

فارس نوشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج معتقدند که اقدامات اصلی و مهم در این پروژه توسط شهرداری انجام شده و رفع معارضات و بازگشایی‌ها توسط این دستگاه بوده است که در این پروژه چنین اقداماتی نادیده گرفته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*