اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213313
تاریخ انتشار: 1397/03/31 01:48
آخرین تحولات تیم کارون اروند خرمشهر
تیم کارون اروند خرمشهر با جذب سه بازیکن، فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است.

عصرجهان- باشگاه کارون اروند خرمشهر به منظور حضور پر قدرت در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول جام آزادگان، فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است.


بر همین اساس، این باشگاه پس از توافق با اکبر میثاقیان برای تصدی سمت سرمربیگری این تیم، قرارداد این مربی را رسما در هیات فوتبال به ثبت رساند.
همچنین در نخستین خریدهای این باشگاه برای فصل آینده که با نظر مستقیم میثاقیان در حال انجام است، «محمدجواد محمدی» از تیم استقلال تهران جذب این تیم خرمشهری شد.
محمدی سهمیه زیر 23 سال این باشگاه محسوب می‌شود و به مدت یک سال به صورت قرضی از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شد و شاگردان میثاقیان در کارون خرمشهر شد.
«محمد علیزاده» دیگر بازیکنی است که از تیم مس کرمان به اروند خرمشهر پیوست، این بازیکن در کرمان با مربیگری میثاقیان به میدان رفته بود.
علیزاده در پست هافبک دفاعی، خرمشهری‌ها را در لیگ دسته ول همراهی خواهد کرد.
دیگر بازیکنی که اروندی‌ها به خدمت گرفته‌اند، «احسان پیرهادی» است که به تازگی از نساجی مازندران جدا و راهی خرمشهر شده است.
پیرهادی که سابقه بازی در استقلال تهران را در کارنامه دارد، در میانه میدان برای اروند خرمشهر به کار گرفته خواهد شد.
نماینده خرمشهر همچنان در حال مذاکره با گزینه‌های خود برای حضور در فصل آتی لیگ دسته اول است و پس از جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی این تیم، نوبت به مذاکره با بازیکنان فصل پیش این تیم است که مدنظر میثاقیان قرار گرفته‌اند.
گفته می‌شود اروندی‌ها در هفته‌های پیش روی، یک اردوی تدارکاتی 10 روزه را در یکی از مناطق خوش آب و هوای کشورمان برگزار خواهند کرد.

م/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*