اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213333
تاریخ انتشار: 1397/04/02 00:40
گزارش آخرین اخبار نقل و انتقالات خوزستانی‌ها/
تنور بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال در حالی این روزها گرم است که اخبار راضی کننده‌ای از تیم‌های خوزستانی به گوش نمی‌رسد.

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال چندی است که آغاز شده و تیم‌ها هر روز در تکاپوی اصلاح لیست بازیکنان خود هستند.

فولاد خوزستان

بر اساس آخرین خبرهای رسیده، فولاد خوزستان با گسترش فولاد بر سر انتقال پیمان بابایی به‌مدت یک سال و به‌صورت قرضی به توافق رسیده است. بابایی مهاجم تبریزی تیم گسترش فولاد است که فصل قبل عملکرد نسبتا خوبی را زیر نظر فیروز کریمی ارائه کرد.

همچنین رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال سپاهان، با قراردادی قرضی و یک ساله به فولاد خوزستان پیوست. با وجود جذب بازیکنانی چون پریرا و بابایی برای فولاد، اهالی فوتبال خوزستان معتقدند این تیم خریدهای خوبی انجام نداده و با این نفرات و با توجه به بازیکنان جدا شده، رتبه بهتری برای فولاد به نسبت فصل قبل متصور نیستند.

نفت مسجدسلیمان

دو روز پیش نفت مسجدسلیمان هم با هافبک سابق سپاهان، محمود قائد رحمتی قرارداد امضا کرد. این در حالی است که گفته می‌شود برخی افراد در خارج از این باشگاه قصد تحمیل بازیکن به محمود فکری را دارند که وی از این موضوع دلخور شده و حتی شاید از این تیم جدا شود.

نفت آبادان

از اردوی تیم نفت آبادان هم خبر می‌رسد این تیم از امروز تمرینات خود را با حضور بازیکنان جدیدش در آبادان استارت می‌زند. فراز کمالوند سرمربی فصل پیش نفت آبادان نیز امروز در توافق با تیم اکسین البرز با این تیم قرارداد امضا کرد.

استقلال خوزستان

از استقلال خوزستان همچنان خبر جدی و معتبری در دست نیست و فقط گفته شده وضعیت مالکیت و مدیریت این تیم تا فردا (شنبه) مشخص می‌شود و از عبدالله ویسی به‌عنوان گزینه جدی بانک ملی برای هدایت این تیم نام برده می‌شود البته در صورتی‌که اختیار این تیم به بانک ملی سپرده شود.

دیگر خوزستانی‌ها

اما دو ستاره خوزستانی تیم نساجی مازندران یعنی میثم کریمی و احمد جبوری که از ارکان صعود این تیم به لیگ برتر بودند، پس از اینکه با مسئولان این تیم به توافق نرسیدند از جمع شاگردان نکونام جدا شدند. 

در این رابطه میثم کریمی  گفت: هنوز در حال بررسی پیشنهاداتم هستم و برای اینکه بازارگرمی نشود نام تیم‌های خواهانم را نمی‌برم. مایل نبودم از نساجی جدا شوم اما حالا می‌خواهم بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم.

احمد جبوری نیز اعلام کرد که پیشنهاداتی از دو سه تیم لیگ برتری و چند تیم لیگ یکی دارد و می‌خواهد در آرامش و طی چند روز آینده تیم جدیدش را معرفی کند.

تکمیلی

استعفای فکری از هدایت نفت مسجدسلیمان
محمود فکری امروز با اعلام به باشگاه نفت مسجدسلیمان از هدایت تیم فوتبال این باشگاه استعفا داد.

به نظر می رسد فکری و باشگاه درچگونگی جذب بازیکن با یکدیگر به مشکل برخورده اند و همین عامل جدایی فکری بوده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*