اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213361
تاریخ انتشار: 1397/04/04 02:13
حمیده زرآبادی عضو فراکسیون امید:
عضو فراکسیون امید مجلس و نماینده حامی دولت با بیان اینکه متاسفانه تیم اقتصادی دولت یا برنامه ندارند، یا هماهنگ نیستند و یا توانائی اجرای برنامه را ندارند، افزود: این تیم اقتصادی از جمله نوبخت، نهاوندیان، سیف و کرباسیان باید تغییر کنند.

عصرجهان-سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین و آبیک در مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس گفت: در این جلسه آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در خصوص وضعیت اقتصادی کشور و گرانی ها صحبت کرد و برخی از نمایندگان هم نظرات خود را ارائه کردند.

وی افزود: متاسفانه دولت تا کنون از ابزارهای خود برای کنترل بازار استفاده نکرد و تیم اقتصادی دولت ضعیف هستند.

عضو فراکسیون امید مجلس و نماینده حامی دولت با بیان اینکه منظور از تیم اقتصادی دولت افرادی چون محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت، نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور ، سیف رئیس کل بانک مرکزی و مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد هستند، گفت: این تیم یا برنامه ندارند، یا هماهنگ نیستند و یا توانائی اجرای برنامه دولت را ندارند. بنابراین ضرورت دارد این تیم تغییر یابد.
زرآبادی گفت: درست است که در بحث گرانی عواملی چون جو روانی تاثیرگذار است اما متاسفانه دولت هیچ کنترلی بر بازار ندارد.
وی تصریح کرد: اینکه دولت در حال حاضر چه برنامه ای برای کنترل بازار دارد، مشخص نیست و دولت باید برنامه خود را اجرا کند تا آثار آن مشخص شود/الف



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*