اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213376
تاریخ انتشار: 1397/04/04 21:46
استاندار خوزستان خبر داد
استاندار خوزستان در نشست شورای اداری استان خوزستان از انتصاب جمال عالمی نیسی به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز خبر داد.

عصرجهان- استاندار خوزستان اهواز عصر امروز در نشست شورای اداری استان خوزستان از انتصاب جمال عالمی نیسی به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز خبر داد.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: دوست داشتم که ادامه کار فرمانداری اهواز با خون میرزایی باشد اما سازمان شیلات کشور و وزارت جهاد کشاورزی اصرار بر استفاده از او در حوزه تخصصی خودش در شیلات را داشتند.
وی افزود: بعد از نا امیدی ما از امکان ادامه کار با خون میرزایی، از عالمی نیسی خواستیم عهده دار این مسؤولیت شود؛ او سابقه‌ای طولانی در وزارت کشور به عنوان فرماندار شوش، بهبهان و آبادان داشته و مسیر را به تدریج از بخشداری طی کردند و مشاور و معاون استانداری نیز بوده‌اند.
استاندار خوزستان گفت: تصدی فرمانداری اهواز کار طاقت‌فرسا و مسؤولیت سنگینی است و به‌ویژه در شرایط فعلی شاید به اندازه سنگینی کار استاندار باشد لذا باید از نیرویی باتجربه در این سمت استفاده می‌کردیم.
وی همچنین از برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست پیشین و جدید فرمانداری اهواز در صبح روز آینده خبر داد.
بنا به همین گزارش نبی الله خون میرزائی به مدت بیش از 15 ماه سرپرستی فرمانداری اهواز را به عهده داشت به طوری که طولانی شدن مدت سرپرستی او و تصدی همزمان اداره کل شیلات خوزستان، با انتقادات گسترده‌ و تذکر وزارت کشور همراه شد.
 پیش از این جمال عالمی نیسی در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان مشغول به فعالیت بود که به دنبال ادغام معاونت اقتصادی استانداری و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، سید علی بحرینی مقدم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب شد.

مرجع/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*