اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213383
تاریخ انتشار: 1397/04/04 22:32
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر شایسته سالاری زیر سؤال برود به مردم خیانت کرده‌ایم.

عصرجهان-عصر امروز و به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشست بررسی پروژه‌های شهرستان کهگیلویه بزرگ با حضور فرماندار و رؤسا و معاونین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در پایان این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی با اشاره به این که همه استان و مردم آن برای ما نور چشمند اظهار کرد: از روز اول بنای کار ما بر اولویت مناطق محروم استان بود و فرقی نمی‌کند که این مناطق دیشموک باشد یا زیلایی در شهرستان بویراحمد.
مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر جا احساس کنیم که شاخص‌ها نیاز به ارتقا دارند ورود می‌کنیم و انتظار داریم که مدیران دستگاه‌ها هم برای رفع مشکلات با همه وجود تلاش کنند.
احمدی در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص وضعیت کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: این منطقه در زیر سایه سیاست‌گذاری قوم‌سالارانه و طایفه‌مدارانه قرار گرفته و همین جلوی رشد آن جا را گرفته است.
استاندار افزود: اما ما به دنبال عملگرایی هستیم و در حد وسع خود به صورت صادقانه در پی رفع مشکلات مناطق محروم از جمله در شهرستان کهگیلویه هستیم.
وی گفت: آن‌ها که منصف هستند می‌دانند که کوتاهی نکرده‌ایم و ملاحظات مردم را بر ملاحظات قوم گرایانه ترجیح داده‌ایم.
این مسؤول ارشد استانی به تغییرات مدیریتی در سطح استان هم گریزی زد و گفت: تغییرات بر اساس گردش نخبگان است و هر مجموعه‌ای حق دارد این فرایند را دنبال کند.
وی گفت: در این فرایند تغییر مدیران سهمیه‌بندی طایفه‌ای نداریم چرا که همه مردم استان ایرانی هستند و نگاه من این نیست هر کسی طایفه نداشت از مدیریت‌ها محروم بماند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیچ سهمیه خاصی برای طوایف چه در گچساران و چه در بویراحمد و چه در کهگیلویه قائل نیستیم و مدیران از داخل همان مجموعه جابجا می‌شوند و اگر مدیری برود از داخل همان مجموعه معاون او جایگزین می‌شود.
وی با بیان اینکه انتخاب‌ها باید بر اساس شایسته‌سالاری باشد افزود: اگر شایسته سالاری زیر سؤال برود به مردم خیانت کرده‌ایم.
این مسؤول ارشد استانی به هنجارها از جمله عزت مردم هم اشاره کرد و گفت: عزت مردم استان زمانی حفظ می‌شود که شاخص‌ها ارتقا پیدا کنند.
احمدی افزود: کسانی که کم حالی و عافیت‌طلبی می‌کنند و پاسخگوی مردم نیستند و وقتی از بالا پول می‌آید آن را جذب نمی‌کنند به دنبال عزت مردم نیستند/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*