اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213418
تاریخ انتشار: 1397/04/07 02:44
دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر:
دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر گفت: والدین کودک آزاری که به دلیل آزار و اذیت ۳کودک خود روانه زندان شده بودند؛ بر اساس قانون صبح امروز با قید وثیقه آزاد شدند

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس؛ اردیبهشت‌ماه امسال بود که خبر شکنجه ۳ کودک بندر ماهشهری به سوژه اول رسانه‌ها تبدیل شد، کودکان معصومی که به جرم کودکی و بی‌دفاع بودن به وسیله پدر و نامادری خود مورد آزار و اذیت‌های متعدد قرار گرفته بودند.

 

پس از اطلاع دستگاه قضایی از وقوع چنین جرمی، دادستانی شهرستان بندرماهشهر به سرعت وارد عمل شد و والدین کودک آزار را دستگیر و روانه زندان کرد و حالا پس از گذشت ۲ ماه از دستگیری والدین کودک‌آزار، آنان با قید وثیقه آزاد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر در این خصوص اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال در پی وقوع یک فقره کودک‌آزاری که به موجب آن ۳ کودک خانواده مورد آزار و اذیت پدر و نامادری خود قرار گرفتند و بنا به گزارش پزشکی قانونی مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته بودند؛ با اطلاع دستگاه قضایی از این موضوع، کارشناسان ما بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و پرونده به قاضی مربوطه جهت سیر مراحل قانونی داده شد. و اکنون بر اساس قانون والدین کودکان این حق را دارند که تا صدور حکم نهایی دادگاه، از وثیقه استفاده کنند.

 

مهدی محمدی در ادامه افزود: طبق قانون، صبح سه‌شنبه، والدین کودکان؛ به قید وثیقه، آزاد شدند و امیدواریم اتفاقاتی از این قبیل دیگر رخ ندهد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*