اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213423
تاریخ انتشار: 1397/04/08 11:33
به مناسبت هفته قوه قضائیه و سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، رئیس وکارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و شورای های حل اختلاف شهرستان باشت در دیدارهای جداگانه ای با رییس دادگستری این شهرستان دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از باشت از باشت دکترفرشاد رستمی به همراه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت با ارسلان سلیمانی رییس دادگستری دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار دکتر فرشاد رستمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نکوداشت هفته قوه قضائیه به شخصیت والای شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اشاره کرد و افزود: مجموعه مسئولان شبکه شهرستان در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات بهداشتی شهرستان انجام خواهند داد . رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت از زحمات رئیس دادگستری شهرستان باشت و همکارانشان در جهت رفع مشکلات بهداشتی مردم و تعامل نزدیک با شبکه بهداشت قدردانی کرد . دکتر فرشاد رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت ادامه با اشاره به سختی کار و دشوراریهای قوه قضائیه گفت : دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود. در ادامه ارسلان سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان باشت نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت دستگاه قضایی شهرستان ارائه داد.

همچنین سید محمد صادق طاهری رئیس شورای حل اختلاف شبهه یک باشت در دیدار با رییس دادگستری باشت با تقدیر از تصمیمات قاطعانه دستگاه قضا در زمینه مبارزه با سرقت و غیره و از همه مهمتر در زمینه ایجاد امنیت شهرستان باشت، گفت: امید است دستگاه قضا همچنان در زمینه ایجاد امنیت و رفع خصومات جمعی پرتلاش و مقتدرانه عمل نمایند.

وی همچنین از نحوه برخورد و تکریم ارباب رجوع و پاسخ صبورانه به مراجعین که تا کنون نیز اعلام رضایت داشته اند تشکر و قدردانی کرد. 

طاهری در ادامه با ارائه گزارش عملکرد شوراهای حل اختلاف شهرستان باشت در سال 96، بیان داشت: سال 96 سال پرتلاشی بود و درصد پرونده های سازشی در این سال مطلوب بود.

وی با تشریح کارنامه شعبه یک شورای حل اختلاف باشت ، گفت: در سال 96 تعداد پرونده ها 572فقره بوده که تعداد پرونده های خروجی 680 پرونده است.

وی ادامه داد: از مجموع 680 پرونده خروجب تعداد 241 فقره سازشی و تعداد 439 فقره نیز منجر به صدور حکم شده است. 

طاهری تعداد پرونده های در سه ماه سال 97 در شعبه یک را 126 فقره اعلام کرد و افزود: تعداد پرونده های خروجی 141 فقره بوده که از این تعداد 50 فقره سازشی و 91 پرونده نیز منجر به صدور رأی شده است. 

رئیس شورای حل اختلاف باشت در مورد عملکرد شعبه دو در سه ماهه اول سال 97 نیز گفت: تعداد پرونده ای ورودی 73 فقره بوده و تعداد پرونده خروجی نیز 74 فقره بود که از این تعداد 40 پرونده سازشی است. 

طاهری در ادامه با بیان اینکه نیروهای ستادی در این شعبه ها تلاش بسیار می کنند، حقوق آنها را بسیار ناچیز دانست و از دستگاه قضا جهت مساعدت و افزایش حقوق این نیروها درخواست کمک کرد. 

در ادامه ارسلان سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان باشت نیز در این دیدار با تقدیر از عملکرد شوراهای حل اختلاف باشت گزارشی از وضعیت دستگاه قضایی شهرستان ارائه داد.

خبر نگار فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*