اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213451
تاریخ انتشار: 1397/04/10 01:30
رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: حدوداً 20 ساعت آب منطقه قطع بوده و مردم مجبور بودند از آب چشمه استفاده کنند و با توجه به اینکه منبع مسمومیت افراد یکی بوده این احتمال وجود دارد که آب منبع اصلی باشد.

عصرجهان- بامداد گذشته برخی از روستاییان بخش ابوالفارس رامهرمز دچار مسمومیت شدند که این مسمومیت سبب اعزام آنها به مراکز درمانی شد.

شهیار میرخشتی در این باره به فارس گفت: آمار روستائیان مسموم شده در بخش ابوالفارس رامهرمز به ۱۱۲ نفر رسید.
وی اظهار کرد: از صبح تا این لحظه تعداد 31 نفر از کودکان مسموم به اهواز و به بیمارستان‌های ابوذر، سینا، امیرالمومنین (ع)، آیت الله کرمی و شرکت نفت منتقل شدند.
رئیس مرکز اورژانس خوزستان با بیان اینکه هنوز علت مسمومیت مشخص نیست، افزود: تعداد 30 نفر از افراد مسموم نیز در بیمارستان رامهرمز بستری شدند.
وی عنوان کرد: افراد مسموم تنها کودک نیستند و در بین آنها افراد بزرگسال نیز وجود دارد.
عبدالرضا احسانی نیا، فرماندار رامهرمز علت احتمالی مسمومیت اهالی روستاهای شهید رایگانی، ستلون و کبوتری در بخش ابوالفارس رامهرمز را مصرف آب آلوده دانست و گفت به همین دلیل تیم‌‌های شبکه بهداشت آب مصرفی این اهالی را بررسی کردند.
رئیس مرکز بهداشت خوزستان در این باره می‌گوید: چیزی که تاکنون از آزمایش‌های صورت گرفته مشخص شده است، عفونت میکروبی بیماران است. شکرالله سلمان‌زاده می‌افزاید: حدوداً 20 ساعت آب منطقه قطع بوده و مردم مجبور بودند از آب چشمه استفاده کنند و با توجه به اینکه منبع مسمومیت افراد یکی بوده این احتمال وجود دارد که آب منبع اصلی باشد.
وی بیان می‌کند: البته هنوز نتیجه آزمایش‌ها مشخص نشده و برای اظهار نظر دقیق در این باره منتظر جواب آزمایش بیماران باشیم.

تکمیلی

 

شاهرخ رفاعی مدیر بحران رامهرمز امروز به فارس گفت:در ادامه مسمومیت افراد در منطقه ابوالفارس ۸۰ نفر دیگر به درمانگاه مراجعه کرده و آمار تاکنون به ۲۳۰ نفر رسیده است.

 

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*