اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213497
تاریخ انتشار: 1397/04/12 13:52
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیات دولت مبلغ 220 میلیارد تومان برای جبران خسارت زلزله امسال برای استان مصوب کرد.

عصرجهان- علی‌محمد احمدی در نشست ظهر امروز فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید رهبر و دولت دانست و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی فرصتی است تا بسیاری از عادت‌های ناثواب در حوزه اقتصادی اصلاح شود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌های استان برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری کنند و به این موضوع توجه داشته باشند که توجه به اقتصاد مقاومتی طبق شرایط کشور باشد.
وی به مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: شرایط پیش آمده فرصتی است که قدر مواهب و داشته‌هایمان را بدانیم قبلا آب فراوان داشتیم اما قدردان این نعمت نبودیم، لذا اقتصاد مقاومتی فرصتی است تا آرام آرام رویه‌های گذشته اصلاح شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان با مشکل آب مواجه است لذا نباید آب شرب را صرف فضای سبز کنیم و هدر دهیم.
احمدی در ادامه سخنان خود به حوادث سال گذشته و امسال اشاره کرد و افزود: حادثه سقوط هواپیما در سال گذشته و زلزله شهر یاسوج در سال جاری را از ستاد بحران کشور پیگیری کردیم و برای سقوط هواپیما اعتباراتی از این ستاد گرفتیم و اجازه ندادیم در روند جست و جو و انتقال اجساد جانباختگان مشکلی ایجاد شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حادثه زلزله شهر یاسوج قول‌هایی به مردم دادیم که برای جبران خسارات از ستاد بحران پیگیری کنیم که طبق تصویب هیات دولت 220 میلیارد تومان برای استان مصوب شد.
وی تصریح کرد: این میزان تسهیلات که جزییات آن توسط معاون امور عمرانی اطلاع‌رسانی خواهد شد برای مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن اختصاص یافت که سود آن در مناطق روستایی 4 درصد و مناطق شهری 5 درصد است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در پایان بر لزوم همکاری بنیاد مسکن و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای توزیع این اعتبار تأکید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد رقم بیشتری را از ستاد بحران برای استان کهگیلویه و بویراحمد جذب کنیم، ضمن اینکه اختصاص این میزان تسهیلات فضای کسب و کار در استان را دچار تغییرات می‌کند
منبع/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*