اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213531
تاریخ انتشار: 1397/04/14 16:13
در رده نوجوانان:
مهدی رضایی از جوانان ورزشی و فوتبالیست خوش نام و آوزه شهرستان لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد به تیم پدیده سپاهان لیگ برتری رده جوانان، میپیوندند.

عصرجهان-مهدی رضایی جوانان 17 ساله لنده ای است که طی سالهای گذشته در تیم های مختلف ورزشی، رده های استانی و کشور توانسته نظر مسؤولان ورزشی را به خود جذب کند و مقام ها و افتخارات خوبی را کسب نماید.
حضور وی در تیم فرزندان کارکنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات قابل توجه بوده است. درخشش این جوان لنده به عنوان آقای گل این مسابقات افتخاری دیگر از این جوان ورزشکار و فوتبالی بوده که مورد توجه مسؤولان کشوری قرار گرفته است.
درهمین مسابقات مورد توجه کادر فنی باشگاه مقاومت تهران قرار گرفت و از وی برای حضور در این باشگاه دعوت به عمل آمد.
تکنیکی و اخلاق مدار بودن مهدی رضایی مسؤولان فنی تیمهای ورزشی استان اصفهان را قانع کرده تا در تستها و برنامه های خود این جوان را پذیرفته و انتخاب نمایند.
از افتخارات دیگر این فوتبالیست جوان قهرمانی لیگ شهرستان لنده کسب عنوان آقای گلی نامبرده با هت تریک های دیدنی و خلاقانه بوده است.
مهدی رضایی در روزهای اخیر با حضور در تست و تمرینات مختلف و گذراندن مراحل حساس جذب و گزینش در انتظار عقد قرارداد با تیم مطرح و لیگ برتری رده جوانان پدیده سپاهان اصفهان میباشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*