اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213534
تاریخ انتشار: 1397/04/15 12:53
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده:
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده از صدور موافقت‌نامه اولیه بیمارستان ۳۲ تختخوابی لنده خبر داد. وزارت بهداشت با احداث بیمارستان لنده موافقت کرد

عصرجهان-امراله خانی با تشریح اقدامات انجام شده برای احداث بیمارستان در شهرستان محروم لنده اظهار داشت: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده وزرات بهداشت و درمان موافقت نامه اولیه تأسیس بیمارستان لنده را صادر کرد.


وی افزود: بر اساس نامه ارسالی از معاونت درمان وزرات بهداشت و بر اساس استناد مصوبه کمیسیون قانون تشخیص امور پزشکی ماده 20 مورخ 97/2/24 وزارت بهداشت و درمان، مجوز تأسیس بیمارستان 32 تختخوابی در شهرستان لنده صادر شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده بیان کرد: بر اساس این موافقت نامه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد باید ظرف مدت حداکثر 12 ماه نسبت به معرفی مکان مناسب و تأیید آن مطابق ضوابط و استاندارهای فنی و نیز آئین نامه مربوطه برای تأسیس بیمارستان با 32 تخت بستری به نام شهید کریمی اقدام کند تا موافقت اصولی صادر شود.
خانی با بیان اینکه با انجام اقدامات لازم و ارسال به وزارت بهداشت و درمان، موافقت نهایی صادر و در آینده‌ای نزدیک شاهد کلنگ زنی این پروژه مهم هستیم، ادامه داد: حفظ سلامت مردم از مهم ترین وظایف شبکه بهداشت و درمان بوده که امیدوارم با آماده شدن بیمارستان خدمتی به مردم شریف لنده داشته باشیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*