اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213564
تاریخ انتشار: 1397/04/16 16:12
سرمربی جدید فولادنوین:
حسن هوری سرمربی جدید تیم فولادنوین گفت: قطعا هدف ما صعود به لیگ دسته اول است و برنامه‌ای که ارائه داده‌ام بر همین مبنا است. امکانات و یارگیری ما نیز در همین جهت است و سعی می‌کنیم بهترین آماده سازی را داشته باشیم تا بتوانیم صعود کنیم.

عصرجهان-حسن هوری سرمربی جدید فولادنوین صبح امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: از مجموعه فولاد تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و من را به‌عنوان سرمربی انتخاب کردند و همین‌جا از همه پیشکسوتان فوتبال خوزستان و بزرگان فولاد رخصت می‌گیرم و امیدوارم بتوانم خدمتی به این تیم و فوتبال خوزستان بکنم.

وی افزود: من در این مسیر به حمایت پیشکسوتان، مسئولان و هواداران فهیم فولاد نیاز دارم و بدون حضور آن‌ها موفقیت حاصل نمی‌شود. من یک سرباز هستم و قبل‌ها نیز در فولاد بوده‌ام و با این تیم رتبه سوم لیگ برتر را به‌دست آورده‌ام و در کل خودم را از خانواده فولاد جدا نمی‌بینم.

سرمربی جدید تیم فولادنوین گفت: قطعا هدف ما صعود به لیگ دسته اول است و برنامه‌ای که ارائه داده‌ام بر همین مبنا است. امکانات و یارگیری ما نیز در همین جهت است و سعی می‌کنیم بهترین آماده سازی را داشته باشیم تا بتوانیم صعود کنیم.

هوری درباره اینکه گفته می‌شود رزومه‌اش در مربیگری پربار نیست، بیان کرد: فولادنوین اولین تیمی است که در آن سرمربی هستم اما باید بدانیم یک مربی از بدو تولدش که مربی نیست و بالاخره یک جایی باید کار خود را آغاز کند، ضمن اینکه من 6 سال در نفت آبادان، 3 سال در فولاد و یک سال در شاهین بوشهر کاپیتان بوده‌ام و قطعا در این سال‌ها تجربیات خوبی جمع کرده‌ام که در مربیگری به من کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: من در کلاس‌های درجه B  آسیا شرکت کرده‌ام که مثلا علی کریمی همین مدرک را دارد و کادر فنی بسیار بادانشی را نیز بسته‌ام که مطمئنا با این کادر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

سرمربی فولادنوین گفت: از امروز تا سه‌شنبه در زمین شماره 4 فولاد تست گیری خواهیم داشت و درهای این تیم به روی همه بازیکنان مستعد خوزستانی باز خواهد بود. ما در این تست‌ها فرمالیته عمل نمی‌کنیم و می‌خواهیم همه بازیکنان را ببینیم و قطعا اصرار به بومی‌گرایی داریم.

هوری درباره اینکه گفته می‌شود در نفت آبادان گروه خود را تشکیل می‌داده، اظهار کرد: من اگر باندباز باشم، باند من هواداران فوتبال خوزستان و مردم هستند و از مردم جدا نیستم. هرگز دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستم و می‌خواهم برای موفقیت فولادنوین تلاش کنم تا خدمتی به فوتبال خوزستان کرده باشم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*