اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213601
تاریخ انتشار: 1397/04/19 01:40
واکنش تاجگردون به ساواکی خواندن بهرام/
بهرام، انسان بزرگیست که چون هم بندش شهید رجایی نه پسرش با تقلب و رانت به بلاد کفر رفت و جمهوری اسلامی را به سخره بگیرد و نه عزیزی از خانواده او دست درازی به بیت المال کرد

عصرجهان؛غلامرضا تاجگردون
پس از سالها دوست دارم برای اولین بار نه به عنوان فامیل بلکه به عنوان کسی که بدهکار شخصیتی بزرگ چون حاج بهرام تاج گردون است نه به دفاع، بلکه به عنوان وظیفه دینی چند  کلامی با آنانی که بوی تعفن خیانتشان به جوانان شهرم تا به ابد پاک نمی‌شود به اختصار سخن بگویم.


بدهکار حاج بهرام هستم چون وقتی که انقلابیون امروز به گناه مشغول بودند، من و ما را وقتی که کودکی بیش نبودیم به دین دعوت کرد و اصول و فروع دین را به ما آموخت. او از همان کودکی به ما آموخت دروغ نگوییم، از خدا بترسیم، آخرتمان را برای دنیایمان نفروشیم، ادب  و نزاکت را اصل بدانیم و برای کسب قدرت برادر دینی خود را لگدمال نکنیم. او به من و نسل من آموخت که الله اکبر ، تکبیر نماز یعنی به دور انداختن بدیها و دنیای امروزی...
نسل امروز شاید بهرام تاج گردون را نشناسند. ولی زندان ساواک تهران و اهواز و گچساران او را می‌شناسند. دیوارهایی که بعدها کسانی آمدند با آن عکس گرفتند تا سابقه مبارزه داشته باشند مثل دورانی که آمدند با رزمندگان عکس بگیرند تا بگویند ما هم جبهه را دیدیم.
بهرام تاج گردون مبارزی زجر کشیده بود. او از زیر آواری آمد بیرون که امروز آنی که او را ساواکی می‌خواند افتخارش این است روزی پنج دقیقه به دروغ یا راست به او وقت دادند تا بر فرشی بنشیند که سالار شهیدان هفت تیر و یار تاج گردون بر آن نشسته بود.
امروز بوی تعفن می‌آید... بویی که سر باز کرده تا نگذارد خوبیها از بدیها کنار گذاشته شوند. باید بگویم خوشحالم که بهرام باشت و گچساران که این روزها قلبش از درد و سوز امثال اینان درد است و بر بستر بیماریست، این حرفهای بر آمده از مرداب را نمی‌شنود و نمی‌خواند و این بو را حس نمی‌کند تا قلبش بیش از این درد نگیرد.
بسیار دیدم انسانهای شریف و مؤمن و خدا ترسی که روزی مقابل بهرام بودند و در این چند سال از من خواستند به بهرام سلام برسانم و از او طلب حلالیت کنم، حال بهرام را پرسیده و آرزوی شفاعت او را دارند. بهرام نه اصلاح طلب است و نه اصولگرا. اینان ظاهر امرند. بهرام انسان خداترسیست که دین برایش مهم بود و اگر چه برای برخی دین صرفاً ابزار اوجشان است ولی دین برای بهرام همه چیز بوده و هست. او هیچگاه بدون نماز شب، سپیده صبح را ندید. شبی که مومنان امروزی تا به صبح به خیانت و تشکیل پرونده‌های جعلی گذرانده و می‌گذرانند.
بهرام، انسان بزرگیست که چون هم بندش شهید رجایی نه پسرش با تقلب و رانت به بلاد کفر رفت و جمهوری اسلامی را به سخره بگیرد و نه عزیزی از خانواده او دست درازی به بیت المال کرد. او امام را دوست داشت و حکم امام را مولوی می‌دانست و هیچگاه در مجلس سخن نراند که امام از او ناراحت شود.
مال ندیده نبود که حقوق نمایندگی او را مست کند و خدا را فراموش کند. هنوز هم پیرزنان و پیرمردان سرحدات و نقاط مظلوم کهگیلویه، بهرام را مرد اخلاق و خادمی دلسوز می‌دانند. دیوارهای اشکفت شاه پیچاب که در دوران ستمشاهی میزبان بهرام بود هم او را می‌شناسند. او با مظلومین و محرومین زندگی کرد و بر ظالمین ستیز کرد. او قدیس نیست ولی مورد احترام است و همیشه باید به احترام او نه به واسطه اینکه نماینده یا یک چهره سیاسی است بلکه به خاطر اینکه او خودش است و دین بر گردن نسل ما دارد تمام قد ایستاد. او همیشه حق ملتش را طلب می‌کرد. او از نسل دیگریست که درکش برای ما و حتی من که نزدیک اویم ساده نیست.
مسلمانان شهرم؛ در برابر خدای خودتان مسئولید و اگر دیدید ظلمی و ناروایی بر انسان مؤمن و مظلومی روا شد سکوت نکنید و نگذارید یک بار دیگر و پس از سالها آنانی که دستشان به حلقوم خشکیده فرزندانتان آشناست سر برآورده و سرمایه‌هایتان را به تاراج دهند. من و امثال من موقت هستیم و چند صباحی هستیم و خواهیم رفت و دیگرانی خواهند آمد و ادامه خدمت... بگذارید ادامه خدمتشان تداوم خوبیها باشد و خوبیها را پاس بدارند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*