اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213633
تاریخ انتشار: 1397/04/20 17:36
در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولید آرد کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله این که بنیاد کوثر در جاهایی که سیاسی کاری وجود دارد به هیچ وجه سرمایه‌گذاری نمی‌کند و تنها در مناطقی کار می‌کند که مسؤولان به دور از سیاسی کاری همراهی و همکاری کنند.

عصرجهان-پیش از ظهر امروز نشست بررسی وضعیت کارخانجات آرد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این جلسه و با دستور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد که سهمیه گندم شرکت آرد و نشاسته و گلوکز یاسوج قطع و در اختیار کارخانه آرد باقری قرار گیرد.

به گزارش فارس دلیل این قطع سهمیه به عدم رعایت بهداشت در این واحد تولیدی آرد برمی‌گشت که معلوم شد هر چه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در تاریخ‌های مختلف به این شرکت تذکر داده رعایت نکرده‌اند.

همچنین در این نشست یکی از دلایلی که موجب کم شدن سهمیه گندم این شرکت تولیدی آرد از 1800 تن تا 1000 تن و اکنون صفر شده را عدم پایبندی به معاهدات و قراردادهایی عنوان شد که در دوره‌های گذشته قرار بوده رعایت شود.

در سال 91 و در نشستی که استاندار وقت سید حسین صابری برگزار کرده بود قرار شد که این واحد تولیدی به وظیفه اصلی و اولیه خود یعنی تولید نشاسته و گلوکز بپردازد که این کار را تاکنون به غیر از مدت کمی آن هم تولید نشاسته انجام نداده است.

در این بین نمایندگان بنیاد اقتصادی کوثر هم حضور داشتند که به دفاع از دلیل این مشکلات پرداختند.

آن‌ها در این جلسه یکی از دلایل را عدم همکاری مدیران استانی دانستند و اکبری مسؤول این واحد تولیدی آرد گفت که حتی در فرودگاه با استاندار صحبت کردم که به ما کمک کنند اما استاندار گفت ما به بخش دولتی کمک نمی‌کنیم و تنها به بخش خصوصی کمک می‌کنیم.

ایزدپناه یکی دیگر از نمایندگان بنیاد اقتصادی کوثر در این نشست رک و صریح گفت که دلیل عدم همکاری بنیاد اقتصادی کوثر در این استان به سیاسی کاری‌ها برمی‌گردد.

وی خیلی صریح گفت: بنیاد در جاهایی که سیاسی کاری وجود دارد به هیچ وجه سرمایه‌گذاری نمی‌کند و تنها در مناطقی کار می‌کند که مسؤولان به دور از سیاسی کاری همراهی و همکاری کنند.

نمایندگان بنیاد اقتصادی کوثر به چند مورد از عدم همکاری‌ها اشاره کردند و گفتند قرار بود برای اجرای 2 طرح در منطقه گرمسیری استان با آن‌ها همکاری شود که همکاری لازم را انجام ندادند.

منبع/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*