اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213636
تاریخ انتشار: 1397/04/21 01:53
تیم های کرواسی و انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه لوژینکی مسکو به مصاف هم رفتند تا برنده میدان و رقیب فرانسه در فینال جام جهانی فوتبال را از میان خود مشخص نمایند.

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی برای حضور در فینال جام جهانی روسیه امشب با مصاف هم رفتند و یک بازی نزدیک و نفس گیر را به نمایش گذاشتند و در نهایت کرواسی 2 بر یک پیروز این جدال 120 دقیقه‌ای شد و در فینال به مصاف فرانسه می‌رود.

به گزارش تابناک؛ تیم های کرواسی و انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه لوژینکی مسکو به مصاف هم رفتند تا برنده میدان و رقیب فرانسه در فینال جام جهانی فوتبال را از میان خود مشخص نمایند.

انگلیس 1 - کرواسی 1 ؛ نبرد نزدیک اروپایی‌‌ در وقت اضافه

دقیقه 5: کرین تریپیر به سرعت انگلیس را به گل رساند و شرایط را برای کرواسی دشوار ساخت.

دقیقه 14: ارسال تریپر از روی کرنر و ضربه سر مگوایر بالاتر از ویدا با اختلاف کمی از کنار دروازه کرواسی به بیرون رفت.

دقیقه 19: شوت ناگهانی راه دور پریشیچ در میانه راه به پای واکر کمانه کرد و با فاصله چند سانتی متری از کنار دروازه انگلیس راهی اوت شد که چاکر، داور مسابقه در این صحنه برای کرواسی کرنر اعلام نکرد.

دقیقه 22: شوت بی‌دقت سوباسیچ و پاس اشتباه استرینیچ توپ را به استرلینگ رساند ولی پاس در عمق او را هری کین در عین ناباوری به بیرون زد که البته آفساید او هم اعلام شده بود.

دقیقه 30: هری کین باز هم یک موقعیت فوق‌العاده را از دست داد و پاس در عمق عالی لینگارد را با ضربه بغل پا به سوباسیچ زد و در ادامه هم نتوانست کاری از پیش ببرد و با شوتی که به تیرک عمودی و سوباسیچ برخورد، موقعیت را از دست داد.

دقیقه 32: ارسال تند و تیز ربیچ را استونز برگشت داد و در ادامه شوت پای چپ پُر قدرت هافبک کرواسی را پیکفورد در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 33: اشلی یانگ با تکل عالی اجازه نداد توپ ارسالی از سمت چپ زمین تبدیل به گل شود و توپ را به کرنر زد.

دقیقه 36:  پاس فوق‌العاده دله آلی را لینگارد نتوانست استفاده کند و شوت فنی او از کنار دروازه کرواسی به بیرون رفت.

دقیقه 56: شوت پشت محوطه جریمه لینگارد به لوورن برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 57: سانتر تریپر از جناح راست زمین قبل از رسیدن به هری کین توسط ویدا دفع شد.

دقیقه 63: اشتباه بازیکنان کرواسی توپ را در سمت راست زمین به هندرسون رساند و او هم با پاس در عمق، استرلینگ را در موقعیت گلزنی قرار داد که تعلل او و ضربه‌ای که بعد از برخورد با ویدا زد، توسط سوباسیچ دفع شد.

انگلیس 1 - کرواسی 1 ؛ رقابت نزدیک اروپایی‌‌ها

دقیقه 65: سانتر خطرناک مودریچ از جناح راست زمین برگشت داده شد که در ریباند شوت پریشیچ بعد از برخورد به استرلینگ و واکر ثمری برای کرواسی نداشت.

دقیقه 68: ایوان پریشیچ گل تساوی را برای کرواسی به ثمر رساند تا کروات‌ها در این نبرد پایاپای، به بازی بازگردند.

دقیقه 72: پریشیچ بعد از پا عوض کردن، شوت زمینی پای چپ زد که ضربه او به تیرک عمودی دروازه انگلیس برخورد کرد و در ادامه هم شوت مانژوکیچ مقابل دروازه خالی در اختیار پیکفورد قرار گرفت.

دقیقه 73: شوت روی پای بروزوویچ از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی از روی دروازه انگلیس به بیرون رفت.

دقیقه 83: مانژوکیچ بعد از مهار توپ، چرخش و شوت روی پا توپ را به سمت دروازه انگلیس زد که پیکفورد در دو مرحله توپ را جمع کرد.

دقیقه 84: دفع نه چندان خوب پیکفورد روی ضربه سر پریشیچ نزدیک بود کار دست انگلیس بدهد که در ریباند شوت فنی پریشیچ به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: هری کین نتوانست ضربه سر خوبی روی ارسال تریپر بزند و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 99: ارسال تریپر از روی کرنر و ضربه سر استونز در آستانه ورود به دروازه کرواسی بود که ورسالیکو منجی تیمش شد و از روی خط توپ را برگشت داد.

دقیقه 2+105: ارسال خطرناک پریشیچ از جناح چپ را مانژوکیچ زد که واکنش عالی پیکفورد موجب شد تا دروازه انگلیس بسته بماند و توپ راهی کرنر شود.

دقیقه 109: ماریو مانژوکیچ گل دوم را در وقت اضافه دوم برای کرواسی به ثمر رساند و کار را تمام کرد.

دقیقه 120: صوت کم دقت کراماریچ در موقعیت مناسب به تور کنار دروازه انگلیس برخورد کرد و کرواسی نتوانست به گل سوم برسد.

استادیوم: لوژنیکی مسکو/تماشاگر: 78011 نفر
داور: جونیت چاکر(ترکیه)؛ کمک‌ها: باهاتین دوران، طارق اونگون و بیورن کویپرس(هلند)/ کمک داور ذخیره: ساندر فن روکل(هلند)


تیم ملی کرواسی
دانیل سوباسیچ، دیان لوورن، دوماگوج ویدا، سیمه ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان راکیتیچ، لوکا مودریچ، آنته ربیچ، ایوان پریشیچ، مارسلو بروزوویچ و ماریو مانژوکیچ.
سرمربی: زلاتکو دالیچ


تیم ملی انگلیس
جوردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، جورن هندرسون، دله آلی، جسی لینگارد، کیرن تریپر، اشلی یانگ، رحیم استرلینگ(74- مارکوس راشفورد) و هری کین.
سرمربی: گرت ساوت‌گیت

 

 
 


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*