اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213657
تاریخ انتشار: 1397/04/21 19:04
به همت سازمان مردم نهاد جمعیت وفاق انجام می شود؛
محمدصادق درفشی: جشن بزرگ روز دختر با حضور بانوان و دختران جوان، فرماندار و مدیرکل بانوان استانداری، توسط سازمان مردم نهاد جمعیت وفاق روز ۲۴ تیرماه ۹۷ در پارک بانوان یاسوج برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، برای نخستین بار جشن بزرگ روز دختر  با حضور بانوان و دختران جوان و مدیران استانی و شهرستانی، توسط سازمان مردم نهاد جمعیت وفاق فردا استان کهگیلویه و بویراحمددر روز ۲۴ تیرماه ۹۷ و بمناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) در پارک بانوان یاسوج برگزار میگردد.

 

محمدصادق درفشی مدیرعامل سازمان مردم نهاد جمعیت وفاق فردا استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به حضور بانوان و دختران جوان در استان و همراهی مدیران استانی و شهرستانی در این برنامه که با اجرای برنامه های متنوع و در پایان برگزاری مسابقه ورزشی ویژه بانوان همراه است به استقبال دهه کرامت و پاسداشت روز دختر میرویم.

درفشی در زمینه دلایل و ضرورت های برگزاری این مسابقه گفت: امروز یکی از نیازهای مبرم بانوان و دختران جوان که نقش مهمی در آینده کشور و جامعه ایفا میکنند اشاره کرد. وی توجه به سلامتی و ایجاد شور ونشاط از طریق ورزش و رواج آن در بین دختران رو از مهمترین و اساسی ترین و ابتدایی ترین ابزارها جهت مواجهه با مشکلات و چالش های عدیده ازجمله مساله اعتیاد و بداخلاقی ها و ایجاد یاس و ناامیدی که در ادامه به افسردگی می انجامد،برشمرد. به عبارت ساده، ترویج و تشویق به ورزش به معنای انتخاب الگوی صحیح و بکارگیری روش ها وسیاست ها های درست در زندگی و پیوند آن با سلامت فرد می باشد. که علاوه بر تضمین سلامت فرد موجبات کاهش بحران های فراوان در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی و اثرات سوء ناشی از رواج اعتیاد وسایر بحران ها در جامعه می گردد.

درفشی که ازاهداف جمعیت وفاق فردا را فرهنگ سازی صحیح در جامعه و استفاده از ظرفیت جوانان و ترویج روحیه وفاق و همیاری در بین همه ی اقشار جامعه و همچنین ارج نهادن به مناسبت های ملی و مذهبی و پرکردن اوقات فراغت و کمک به همنوعنان و تعاون عنوان کردند. در زمینه جزئیات این برنامه افزود: این جمعیت اولین بار است که چنین برنامه ای ویژه بانوان در سطح استان برگزار میکند و خوشبختانه در این برنامه صاحب نظران و کارشناسان حوزه بانوان و جوانان استان حضوری فعال دارند. در این راستا مدیرعامل جمعیت وفاق فردا برخی موضوعات محوری این روز ویژه دختران را چنین اعلام کرد؛ _پاسداشت مقام دختر در روز ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت و آشنایی با این روز عزیز _استفاده از ظرفیت ها و توان دختران و حضور بانوان در فعالیت های اجتماعی _ایجاد شور و نشاط از راه صحیح وسلامتی _ترویج ورزش در بین بانوان به معنای راه اصالت سلامتی   وی در پایان یاداور شد از دیگر برنامه های جانبی این روز جشن و سرور بمناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اجرای تئاتر سنتی و سخنرانی فرماندار و مدیرکل بانوان استانداری وکارشناسان حوزه ورزش و همچنین اهداء جوایز ویژه و معرفی ظرفیت های پارک بانوان عنوان کردند.

لازم به ذکر است که علاوه بر پذیرایی در پایان این مسابقه به نفرات اول تا سوم جوایزی به همراه لوح سپاس و مدال اعطا خواهد شد. مخاطبان و علاقمندان میتوانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به دفتر این جمعیت واقع در بلوار شهید مطهری روبروی اداره کل جهاد کشاورزی ساختمان پردیس یا از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس jameiat_vefaghe_farda  یا با شماره تماس ۰۹۹۰۲۱۷۸۲۰۵ ارتباط برقرار نمایند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*