اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213696
تاریخ انتشار: 1397/04/23 03:09
تحقیقات نشان می‌داد ابراهیم، دبیر شیمی و همسرش، دبیر زیست‌شناسی و هر دو بازنشسته بودند

هم‌زمان با قتل زوج معلم بازنشسته در خانه‌شان در محله نایبند شمالی بندرعباس، پلیس جنایی در تلاش برای رازگشایی از این جنایت است.
سرهنگ عبدالمجید کرمی، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان، گفت: روز سه‌شنبه زنی با پلیس تماس گرفت و از قتل والدینش که معلمان بازنشسته بودند در خانه‌شان در محله نایبند شمالی بندرعباس خبر داد.
مأموران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. آنها مشاهده کردند که مرد خانواده بر اثر اصابت ضربه چاقو و همسرش بر اثر خفگی، به قتل رسیده‌اند.
او افزود: به نظر می‌رسید با توجه به به‌هم‌ریختگی خانه این زوج، قربانی سرقت مرگ‌بار شده باشند. تحقیقات نشان می‌داد ابراهیم، دبیر شیمی و همسرش، دبیر زیست‌شناسی و هر دو بازنشسته بودند. دخترشان پس از تعطیلی اداره و بازگشت به خانه با اجساد آنها روبه‌رو شده و به پلیس خبر داده است. با تشکیل پرونده قضائی تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری قاتل یا قاتلان فراری ادامه دارد.

اختلاف بر سر پارکینگ قتل همسایه را رقم زد
فرمانده انتظامی خوزستان از وقوع یک فقره قتل در پی اختلاف بر سر پارکینگ در شهرستان ماهشهر خبر داد.
سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: ساعت 17 روز پنجشنبه در یکی از محلات شهرستان ماهشهر در پی اختلاف دو همسایه بر سر پارکینگ، یکی از طرفین دعوا پس از اوج‌گرفتن مشاجره با استفاده از اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی به سوی مرد همسایه می‌کند.
فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: بلافاصله مأموران انتظامی به محل درگیری اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان به علت جراحات وارده فوت کرده و قاتل از محل وقوع جرم متواری شده است. او افزود: مأموران انتظامی پس از تلاش‌های مستمر و اقدامات پلیسی محل اختفای قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، قاتل به هویت «ح-الف» را در کمتر از دو ساعت در مخفیگاهش دستگیر کردند و یک قبضه اسلحه شکاری را که در قتل از آن استفاده شده بود، کشف و ضبط کردند. عباس‌زاده با بیان اینکه قاتل در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف کرده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقان 20 کیلوگرم طلا
سارقانی که در شوشتر به صورت مسلحانه 20 کیلوگرم طلا سرقت کرده بودند، در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان، در پایتخت دستگیر شدند.
سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی خوزستان، دراین‌باره اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از دو طلافروش
دوره‌گرد در دوم اردیبهشت سال جاری در شهرستان شوشتر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت. او در ادامه عنوان کرد: طلافروشان دوره گرد که برابر اظهارات خودشان 20 کیلوگرم طلا حمل می‌کردند، ابتدا به شهرستان دزفول و سپس به شهرستان شوش رفته بودند و پس از انجام معاملات طلا با کسبه این دو شهرستان در نهایت برای استراحت به شهرستان شوشتر سفر کردند که از سوی سارقان مسلح مورد سرقت قرار می‌گیرند و 20 کیلوگرم طلا از آنها سرقت می‌شود.
فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در همان ساعت اولیه وقوع جرم، کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، شاگرد یکی از کسبه طلافروشی شهرستان شوش را دستگیر کردند که متهم در تحقیقات پلیس به همکاری با سارقان اعتراف می‌کند. براساس اعترافات متهم یکی دیگر از همدستان سارقان مسلح که در روزهای اول، سارقان را در یکی از روستاهای حومه شهرستان دزفول مخفی کرده بود، دستگیر شد.
عباس‌زاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های به‌دست‌آمده و تلاش‌های مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه سارقان در تهران شناسایی شد و پس از کسب نیابت قضائی، در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دو نفر از اعضای اصلی باند به همراه یک خانم که برای مبادلات از هویت او استفاده می‌کردند، دستگیر شدند.
او اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت، یک قبضه سلاح شکاری، یک دستگاه خودروی سواری بنز و یک دستگاه خودروی پژوپارس و همچنین حساب بانکی‌ای به نام یکی از متهمان به ارزش 200‌میلیون تومان و 11 کیلوگرم طلا کشف و ضبط شد و متهمان در بازجویی‌های پلیس به جرم‌شان اعتراف کردند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*