اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213717
تاریخ انتشار: 1397/04/24 09:48
نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید مشخص شدند

به گزارش خبرنگار عصر جهان رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید برای حضور در مسابقات جهانی رومانی روز (چهارشنبه) در ورزشگاه ملی شهر الیگودرز استان لرستان برگزار شد.


داود طلوعی مطلق گفت:در این مسابقات مهدی محسن نژاد کشتی گیر خطه دلاور خیز بهمئی در وزن 60کیلوگرم حضور داشتند و با غلبه بر تیم های چهارمحال بختیاری، فارس، سیستان و البرز بر سکوی قهرمانی بوسه زد و برای مسابقات جهانی که در ماههای آینده در کشور رومانی برگزار میشود انتخاب شدند.
طلوعی مطلق گفت: مهدی محسن نژاد در مرحله گروهی پس از استراحت دور اول، در دور دوم با غلبه بر علیرضا کارگر کشتی گیر فارس که قهرمان آسیا بود به سختی گذشت و در دور سوم با نتیجه قاطع ۸برصفر کشتی گیر چارمحال بخیاری راشکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت . در مرحله نیمه نهایی با شکست دادن امید آرامی کشتی گیر اهل سیستان که مدالهای قهرمان جهانی و آسیایی را دارد به فینال رسید.


وی گفت: مهدی محسن نژاد در کشتی فینال به مصاف محمد مهرابی از کرج که قهرمان آسیا و مقام سوم جهان را در اختیار داشت قرار گرفت و به راحتی با فن زیبای پیچ کمر وی را در کمتر از 40ثانیه ضربه فنی کرد و مدال طلا را با اقتدار از آن خود کرد و به تیم ملی امید دعوت شد و در ماههای آینده برای مسابقات جهانی عازم کشور رومانی میشود.
در پایان مهدی محسن نژاد گفت: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود ولی توانستم به لطف پروردگار برحریفان غلبه کنم وبه تیم ملی دعوت شوم وراهی مسابقات جهانی درکشور رومانی شوم.از همه کسانی که دراین راه به من کمک کردند خصوصا خانواده خودم و همچنین مربی زحمتکشم جناب آقای روح اله دهملایی که شبانه روز همراه من هست تقدیر وتشکر میکنم و از سایت عصر جهان که همواره مرا در طول این مسابقات یاری کرد تشکر میکنم.

برچسب ها:
داود طلوعی مطلق ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*