اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213780
تاریخ انتشار: 1397/04/29 23:56
خطیب نماز جمعه باشت؛
امام جمعه موقت باشت با بیان اینکه مسئولین سر سفره شهدا نشسته اند، گفت: اگر قوه قضائیه از خون شهدا حمایت و دست مفسدین فی الارض و اقتصادی را قطع کند رضایت خدا، مردم و افکار عمومی را در پی دارد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب بلادی امام جمعه موقت باشت در خطبه های این هفته نماز جمعه باشت با اشاره به 5 مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در سال 68، اظهار داشت: درود بر شهدای عملیات مرصاد، با وجود دشمنان قسم خورده داخلی و خارجیو منافقین ، شهدا امنیت ایران اسلامی را بیمه کرده اند.

وی ایران را امن ترین جای دنیا دانست و افزود: در انگلستان که مهد نیرنگ و تفرقه است، امنیت و آسایش نست.

حجت الاسلام بلای با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، ابراز داشت: مسئولین باید بدانند سر سفره امنیت شهدا نشسته اند و عهده دار مسئولیت کسانی هستند که صاحب سفره شهدا هستند.
وی افزود: اگر مسئولین نمک خوردند و نمکدان شکستند قطعا در آن دنیا پاسخگو خواهند بود.
امام جمعه موقت باشت بی عدالتی، پارتی بازی، اختلاس و کم کاری را نمونه هایی از قدرنشناسی و نمک خوردن و نمکدان شکستن بیان کرد و ادامه داد: مردم خدا دوست و نظام دوست هستند و نظام ولایی، خدایی و شهدایی را دوست دارند.
حجت الاسلام بلادی تصریح کرد: مردم عدالت را دوست دارند و اگر ببینند دست عدالت شکن، غارتگر و اختلاس گر قطع می شود قطعا خوشحال خواهند شد.
وی بیان داشت: قطعا اگر قوه قضائیه از خون شهدا حمایت کنند و دست مفسدین فی الارض و اقتصادی را قطع کند رضایت خدا، مردم و افکار عمومی را در پی دارد.
امام جمعه موقت باشت در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد امام رضا«ع»، با اشاره به روایات و احادیثی از امام رضا «ع»، اسراف در مصرف آب را مضموم و ناپسند خواند و افزود: باید در مصرف آب در ادارات، مساجد، مدارس، منازل و .. صرفه جویی کرد.
حجت الاسلام بلادی مال حلال را از عوامل آرامش خانواده دانست و افزود: کسی که به مال اندک و حلال راضی باشد خانواده اشت برخوردار، مخارجش سبک و از زندگی لذت می برد.
وی ابراز داشت: خداوند صاحب مال حلال را به درد و درمان دنیا بینا می کند و او را سال م بی گناه از دنیا به دارالسلام بهشت می برد.
حجت الاسلام بلادی همه نمازگزاران را به پرهیز از حرام الهی توصیه کرد.
خبرنگار فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*