اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213791
تاریخ انتشار: 1397/04/30 22:15
مدیرآموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز خبرداد:
مدیرآموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز از کسب مقام اول کشوری در چهاردهمین جشنواره علمی – پژوهشی فرهنگیان بسیجی توسط جعفر عموری کارشناس امور شاهد و ایثارگران ناحیه یک اهوازخبرداد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز صبح روز 30 تیرماه 97 ، با اعلام این خبر اظهارکرد: مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره فرهنگی- علمی فرهنگیان بسیجی با معرفی 12 پژوهشگر برتر پایان پذیرفت.


وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار مقاله ازمناطق و شهرستان های مختلف سطح کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: ازآماربیش از 3هزار مقاله حدود 1900 مقاله توسط خواهران فرهنگی و حدود 900 مقاله نیز توسط برادران فرهنگی نوشته شده بود.
مدیرآموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد 276 مقاله را در 12 محور ارسالی به دبیرخانه مرکزی توسط بیش از 70 داور بررسی شدند که در نهایت از 36 مقاله در چارچوب این 12 محورتجلیل شد.
موسوی اصل در پایان گفت: جعفر عموری کارشناس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز توانست به عنوان فرهنگی بسیجی پژوهشگر، مقام اول کشوری در محور راهکارهای نهادینه سازی فرهنگ و تفکر بسیجی در نظام تعلیم و تربیت را کسب کند.
گفتنی است ؛در این مراسم که با حضور وزیر آموزش و پرورش، رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، رییس بسیج فرهنگیان کشور و تعدادی از فرهنگیان بسیجی برگزار شد، از جعفر عموری تقدیر شد.همچنین شایان ذکراست استان آذربایجان شرقی با 605 مقاله مقام اول، استان کرمان مقام دوم و استان کردستان مقام سوم را کسب کرد.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*