اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213821
تاریخ انتشار: 1397/05/01 02:39
در هیچ دوره‌ای استانداری به این درجه از افت و ناتوانی و نارضایتی دچار نشده است. در هیچ دوره‌ای چنین نبوده است که سکان‌دار استان تا این حد خود رأی و دور از تعامل باشد

عصرجهان-محمود منطقیان فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ در جمع خبرنگاران نسبت به تغییر فرماندار شهرستان کهگیلویه واکنش نشان داد.


متن اظهارات «منطقیان» به شرح زیر است؛
در رابطه با فرماندار جدید آقای نیکبخت فعلاً نظر خاصی نداریم و ارزیابی ایشان بستگی به روش کار و عملکردشان در آینده دارد؛ از این‌ روی داوری در مورد او هنوز زود است.
اما شکل تودیع و معارفه بسیار نسنجیده و دور از تدبیر و زننده و ناپسند بود. البته از گروهی که اکنون سکان استانداری این استان را به دست گرفته‌اند و از تعامل و همفکری فاصله‌ دارند و مدیریتی ضعیف و خود محورانِ را در پیش‌گرفته‌اند و باوری به راه اصلاحات و حامیان دولت ندارند، بیش از این انتظار نیست. این‌گونه عزل و نصب نشان از نا کارآمدی استانداری دارد و چون گند کارشان درآمده و همه را شگفت‌زده کرده سعی دارند با دروغ و بازی با کلمات کار ناشایست خود را توجیه کنند. این‌گونه تودیع و معارفه در هیچ زمانی اتفاق نیفتاده و سابقه نداشته و خود آقای نیکبخت باید به چنین روش ناپسندی اعتراض می‌کرد و به آن تن در نمی‌داد. روشی دزدکی و شتاب‌زده و بدون حضور شورای اداری در نظر هیچ عاقلی ستوده و پسندیده نبود و به همین دلیل کارکنان شریف فرمانداری کهگیلویه از شرکت در تودیع و معارفه‌ای شتاب‌زده نپخته و دور از احترام سرباز زدند و به روش کار استانداری اعتراض خود را نشان دادند.
به‌ جرات می‌توان گفت که در اثر مدیریت ضعیف و ناکارآمد کنونی، در هیچ دوره‌ای استانداری به این درجه از افت و ناتوانی و نارضایتی دچار نشده است. در هیچ دوره‌ای چنین نبوده است که سکان‌دار استان تا این حد خود رأی و دور از تعامل باشد و نیروهای شایسته و خدمتگزار مردم را بدون دلیل و بلکه از روی خود خواهی و بی تدبیری حذف و قربانی کنند و از مردم تا این حد فاصله داشته باشند. مطمئن هستم که این تیم ضعیف و ناکارآمد که روزبه‌روز بر دامنه نارضایتی‌ها می‌افزایند ره به‌سلامت نخواهند برد به‌زودی آثار نامبارک کارشان را خواهند دید. آن‌ها با این روش و کارشان هرگز نتوانستند از اعتبار انسانی شایسته مانند آقای دکتر علی پوزش بکاهند بلکه با این روش و عملکرد، اعتبار و جایگاه خود را به چالش و پرسش گرفتند و ناتوانی و ناکارآمدی خود را به اثبات رساندند.
«جای آن است که خون موج زند در دل لعل،
زین تغابن که خزف می‌شکند بازارش»
این آقایان که از برگزاری یک تودیع و معارفه ساده و آبرومندانه بر پایه آیین پیشین ناتوان و درمانده‌اند چگونه می‌خواهند یک استان را با انبوه مشکلات و نیازها و سلایق اداره کنند؟
این‌ها به گمان خویش راه خود را خوب بلدند و بر این باورند که:
«با نمایندگان معامله می‌کنیم
و ما را با دیگران کاری نیست»



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*