اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213855
تاریخ انتشار: 1397/05/03 01:54
جهانبخش امشب در آزمایش پزشکی برایتون شرکت کرده و صبح فردا قرارداد خود را امضا می‌کند.

عکسی از علیرضا جهانبخش در اینستاگرام با لوکیشن پاریس زمزمه‌ها را درباره انتقال او شدیدتر کرد اما خیلی‌ها به اشتباه از پیوستن این بازیکن به تیم‌های فرانسوی خبر دادند در حالی که جهانبخش برای گرفتن ویزای کار از سفارت بریتانیا به پاریس سفر کرده بود. جالب است بدانید دیگر بازیکنان غیر اروپایی نظیر محمد صلاح هم برای بازی در انگلیس از همین مسیر ویزای کار گرفته‌اند. از آنجا که انگلیس جزو معاهده شنگن برای ویزا نیست، جهت سفر به این کشور باید ویزای جداگانه تهیه شود و نزدیک‌ترین کشور به انگلیس هم فرانسه است که معمولا فوتبالیست‌ها برای ویزای کار به آنجا مراجعه می‌کنند.


امروز جهانبخش پس از دریافت ویزای کار خود با جت اختصاصی که باشگاه برایتون برای او آماده کرده بود، فرانسه را به مقصد انگلیس ترک کرد. اما در شبکه‌های اجتماعی شایعه شده بود که او به وستهم و تاتنهام می‌رود اما مقصد جدید آقای گل هلند برایتون است که فصل قبل در رده پانزدهم لیگ جزیره قرار گرفته بود. جهانبخش امشب در آزمایش پزشکی برایتون شرکت کرده و صبح فردا قرارداد خود را امضا می‌کند. با این انتقال او گران‌ترین بازیکن تاریخ برایتون و بزرگترین انتقال تاریخ آلکمار خواهد شد. البته با رقم 24 میلیون یورویی که برایتون به آلکمار می‌پردازد و دستمزدی که به خود جهانبخش تعلق می‌گیرد، علیرضا گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران هم هست. برایتون حدود 2 سال قبل هم مشتری جهانبخش بود و حتی نمایندگانش برای دیدن بازی او به هلند سفر کردند اما این انتقال دو سال طول کشید. کریس هاتون سرمربی برایتون که سابقه فعالیت در تاتنهام و و نیوکاسل را به‌عنوان مربی دارد عامل اصلی این انتقال بوده و به بازی جهانبخش علاقه ویژه‌ای دارد.
خیلی‌ها فکر می‌کردند جهانبخش به تاتنهام برود و حتی باشگاه لندنی حاضر به پرداخت همین مبلغ برای رضایتنامه بود اما بر سر برخی بندهای قرارداد آنها به توافق نرسیدند. فردا صبح باید منتظر باشیم تا سایت باشگاه برایتون عکس رسمی امضای قرارداد را منتشر کند.
همچنین باشگاه آلکمار هلند فهرست 21 بازیکنش را برای بازی پیش روی خودش در لیگ اروپا مقابل اف سی غیرت قزاقستان اعلام کرد که علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی ایران و عضو این باشگاه در این فهرست حضور نداشت. کاروان آلکمار به سوی قزاقستان عازم شد تا بازی رفت خود را با این تیم در لیگ اروپا انجام دهد. غیبت جهانبخش از فهرست اروپایی آلکمار تایید این باشگاه به جدایی بازیکن ایرانی از این تیم است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*