اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213878
تاریخ انتشار: 1397/05/04 01:21
نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: امروز وقتی به مردم گفته می شود با کمبود منابع ارزی مواجهیم، می گویند چرا برای سپرده گذاری برخی آقازاده ها در خارج از کشور ارز فراوان است؟

به گزارش عصرجهان، محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: امروزه اعتماد به حاکمیت به دلیل عملکرد بد مسئولان با خدشه مواجه شده است.

وی افزود: فرار از این موضوع مشکل را حل نمی کند، بلکه عمق فاجعه را تشدید می کند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد احیای اعتماد عمومی باید تشکیل شود، افزود: مردم نبودها، کمبودها و فشارها را می پذیرند، اما تفاوت ها و تبعیض ها را برنمی تابند، و می گویند چرا برای اختلاس پول است!؟

وی ادامه داد: امروز وقتی به مردم گفته می شود با کمبود منابع ارزی مواجهیم، می گویند چرا برای سپرده گذاری برخی آقازاده ها در خارج از کشور ارز فراوان است؟

عثمانی تصریح کرد: امروز فاصله طبقاتی، فشار اقتصادی و بیکاری و فساد اداری و اجتماعی، دلسوزان کشور را می آزارد و سبب کاهش اعماد عمومی شده است.

وی ادامه داد: زنده باد ایران را باید در درستکاری، پاکی و همدلی مردم و مسئولان جستجو کرد نه در مرگ بر دیگران.

وی با تاکید بر اینکه منابع مالی باید صرف محرومیت های ایران، خوزستان، کردستان و خراسان شود، گفت: با تمرکز در داخل کشور نه سبب نارضایتی مردم شویم و نه به دشمنان ایران زمین بهانه دهیم.

م/مشرق



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*